Ik kreeg zojuist een DM van CodeCaster over de mogelijkheid om net als in het verleden GoT-verkiezingen op te zetten. Voor degenen die het het in verleden niet gevolgd of meegemaakt hebben: dat was een soort Gouden Steeksleutel-verkiezing maar dan voor door users gekozen categorieën met door users genomineerde items (producten, mensen, etc.).
Nu was in den beginne het animo voor het stemmen in deze verkiezingen vrij en werd er redelijk veel gestemd. Echter kakte dat de laatste paar jaren een beetje in en suggereerde het aantal stemmen dat het hele concept zijn beste tijd gehad heeft. De afgelopen 3 jaar hebben we maar één keer verkiezingen gehad.
Nu is mijn vraag aan jullie: zou er animo zijn om het weer te proberen? Welke vorm zouden zo'n verkiezingen moeten hebben om in elk geval wél succesvol te zijn? En ook heel belangrijk: zijn er nog categorieën te bedenken die niet HK-only zijn en niet al in de Gouden Steeksleutel-verkiezing voorbij gekomen zijn?
Er schijnt mogelijk nog wat werk te zitten in het opzetten van een verkiezingssite en als er weinig animo is dan is dat de moeite niet waard. Is die animo er wel, dan wil zeef wel even lobbyen op kantoor.
Dus: enige input? 
Nu was in den beginne het animo voor het stemmen in deze verkiezingen vrij en werd er redelijk veel gestemd. Echter kakte dat de laatste paar jaren een beetje in en suggereerde het aantal stemmen dat het hele concept zijn beste tijd gehad heeft. De afgelopen 3 jaar hebben we maar één keer verkiezingen gehad.
Nu is mijn vraag aan jullie: zou er animo zijn om het weer te proberen? Welke vorm zouden zo'n verkiezingen moeten hebben om in elk geval wél succesvol te zijn? En ook heel belangrijk: zijn er nog categorieën te bedenken die niet HK-only zijn en niet al in de Gouden Steeksleutel-verkiezing voorbij gekomen zijn?
Er schijnt mogelijk nog wat werk te zitten in het opzetten van een verkiezingssite en als er weinig animo is dan is dat de moeite niet waard. Is die animo er wel, dan wil zeef wel even lobbyen op kantoor.
Brabo-Joossie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:49:
Ben ik nou echt de eerste die met een poll komt? Tssss....
Poll: Verkiezingen?
• Ja, leuk!
• Nee, niks aan.
• Boeiend.
Tussenstand:
[img=550,174]http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=377002&layout=6&sort=prc"[/img]
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 07-12-2011 14:52 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.