Hallo,
Voor mijn werkplek ben ik op zoek naar een nieuwe multifunctionele printer, waar ongeveer 10 personen gebruik van zullen maken.
De eisen aan deze printer zijn als volgt;
- Goedkoop per pagina
- Hoge kwaliteit kleuren afdrukken
- Gemakkelijk te bedienen
- Mogelijkheid tot scan naar server/mail/usb
- Standaard dubbelzijdig kunnen afdrukken
- Goede garantie en ondersteuning
- Prijs tot maximaal € 1000
Vanwege onze slechte ervaring met Lexmark, waar vooral de supplies prijzig zijn, zijn we geneigd naar een Brother 9055. Maar of deze echt goede afdruk foto's geeft is onbekend.
Dit is namelijk wel van belang, aangezien er veel foto's worden gebruikt voor educatie doeleinden.
Het gaat erom dat het een goeie printer is, die vooral jaren mee kan en de hoge aanschafprijs rechtvaardigt.
Voor mijn werkplek ben ik op zoek naar een nieuwe multifunctionele printer, waar ongeveer 10 personen gebruik van zullen maken.
De eisen aan deze printer zijn als volgt;
- Goedkoop per pagina
- Hoge kwaliteit kleuren afdrukken
- Gemakkelijk te bedienen
- Mogelijkheid tot scan naar server/mail/usb
- Standaard dubbelzijdig kunnen afdrukken
- Goede garantie en ondersteuning
- Prijs tot maximaal € 1000
Vanwege onze slechte ervaring met Lexmark, waar vooral de supplies prijzig zijn, zijn we geneigd naar een Brother 9055. Maar of deze echt goede afdruk foto's geeft is onbekend.
Dit is namelijk wel van belang, aangezien er veel foto's worden gebruikt voor educatie doeleinden.
Het gaat erom dat het een goeie printer is, die vooral jaren mee kan en de hoge aanschafprijs rechtvaardigt.
-= Very annoying forum person =-