Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Word 2010 en thema's/Styles

Pagina: 1
Acties:

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-11 20:44
Ik heb een soort van probleem, mijn opmaakset blijft niet bewaard bij de documenten, ik moet dus steeds opnieuw klikken op Stijl wijzigen --> Opmaakset --> Modern, wat niet handig is want anderen krijgen dus het document op een andere manier te zien dan het is bedoeld.

Op google heb ik oplossingen gevonden als de template opslaan, dit heb ik gedaan, maar het heeft niet geholpen.

Nu mijn echte vraag, ik heb 3 documenten, met dezelfde koppen (1,2,3) en als thema modern. Ze hebben wel een andere kleurset, dus geel, blauw, groen omdat het verschillende onderwerpen zijn. Kan ik deze documenten samenvoegen met behoud van de juiste kleuren en stijlen? Ik kan er op google niets over vinden. Het gaat dan over het samenvoegen van documenten, dit heb ik geprobeerd maar dan blijft krijgt het document het thema met kleuren van het "master document" (samenvoegen door beeld --> overzicht --> document weergen --> invoegen). Ik denk dat het niet kan, een document kan immers maar 1 thema (stijl modern) hebben en de kleuren zitten in het thema zodat alles meeveranderd als je wat veranderd. Is er toch een oplossing om dit op een of andere manier toch te doen?

Het printen naar een pdf en die dan maar samenvoegen kan niet, omdat dan de inhoudsopgave niet meer klopt, want het zijn er dus meerdere en de nummering is dan onjuist en anders zit je nog met voetnoeten die niet meer opvolgend zijn.