Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaikura
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 09:51
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar goede oortjes met clip die goed zijn voor joggen, op de fiets en dergelijke, ook werk ik als afwasser bij een restaurant dus water-resistant zou ook wel fijn zijn, het liefst zou ik er dan ook wel een volumeregeling op willen hebben. Nou heb ik al redelijk lang gezocht en ben ik uiteindelijk op deze gekomen
pricewatch: Panasonic RP-HSC200 (Zilver, Zwart) nu had ik deze gekocht maar ik heb ze na 5 min dragen weer terug in de doos gestopt, omdat de bass werkelijk te slecht was voor woorden, ook pastte de dopjes niet goed in m'n oren en ook het clipje was te slap om ergens voor te dienen (het was eigenlijk gewoon een stukje verdikte draad) Nu wil ik niet weer een miskoop hebben, en vraag ik aan jullie: Welke oortjes zouden jullie mij aanbevelen? mijn maximale prijs is circa €40,-

Bedankt!

Kaikura

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Zonder twijfel: Sony MW600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 22:59

pythagorasABC

A²+B²=C²

Is in-ear wel handig? Want je hoort dan natuurlijk vrijwel niets, tijdens het hardlopen lijkt me dat niet ideaal.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:37
Mijn Ultimate Ears SuperFi 5 hebben een wasmachinebeurt overleefd :+ die zijn alleen ook in-ear. Ik let altijd gewoon beter op als ik ze in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

"oortjes" horen niet in AUD (beetje verwarrend, ik weet het), maar in A&N.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zoek een koptelefoon voor tijdens het hardlopen.
Op het moment heb ik in-ear dopjes van Sony, maar die gaan steeds los (vooral als ik al een tijdje aan het lopen ben) en de snoertjes trekken steeds aan de dopjes, zelfs al "knoop" ik ze achter m'n nek samen.

Ik zoek dus een koptelefoon die comfortabel is, goed blijft zitten, en tegen vocht/zweet kan. Geluidskwaliteit is een mooie extra, maar omgevingsgeluid is ook belangrijk als je buiten aan het rennen bent, vandaar dat ik niet een in-ear variant wil.

Sennheiser heeft twee erg mooie versies, waar ik nog niet echt uit weet te kiezen:
Sennheiser MX 680:
Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.co.uk/sennheiser/products.nsf/resources/9032937212A387C3C125768F0034F65D/$File/MX_680_new.jpg

Sennheiser PMX 680:
Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.co.uk/sennheiser/products.nsf/resources/ECEB14FADE9A3DE9C125768F00351D99/$File/PMX_680_set_new.jpg

Beide hebben prima reviews en blijven blijkbaar goed zitten.
De MX doet mij twijfelen of de snoertjes niet weer gaan trekken aan de dopjes, en bij de PMX weet ik niet of zo'n beugel wel comfortabel is.

Ervaringen/adviezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling om oude topics te kicken om er zelf een vraag in te stellen. Tegenwoordig hebben we overigens een aankoopadviesforum: Mobile Aankoopadviesforum

Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.