Harde reset Harman Kardon HS 350 (na firmware upgrade)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435339

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ben druk aan het lezen en googlen geweest, maar kan het antwoord nergens vinden.

Ik heb dit weekeinde een firmware upgrade gedaan van mijn Harman Kardon HS 350 5.1-set. Ging allemaal prima, alleen sindsdien leidt de 'D In'-knop van mijn afstandsbediening niet meer naar Optical 1 In, maar naar Coaxial 2 In. Ik heb geen Coaxial 2.
Sinds deze upgrade toont de tv niet meer de interface van de Harman via de HDMI-ingang waar het apparaat op zit aangesloten. Ik kom dus niet meer in de interface van de Harman en kan dus niet veel op het moment.

Mijn vraag is dus simpel: kan je het apparaat een harde reset geven zodat deze terug gaat naar de fabrieksinstellingen?

Zeer hartelijk dank voor uw hulp,

Jeroen

Edit: zin weggevallen zie ik, excuus.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 435339 op 05-12-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-05 19:46
Een vraagje: hoe heb je de firmware update er op gezet? Was je overtuigd dat het precies hetzelfde type was?

Anders nogmaals de juiste firmware update zoeken en opnieuw flashen.

[ Voor 25% gewijzigd door Jorn1986 op 05-12-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-05 19:18

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 435339 schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:22:
Mijn vraag is dus simpel: kan je het apparaat een harde reset geven zodat deze terug gaat naar de fabrieksinstellingen?
Een harde reset is over het algemeen dat alleen de instellingen worden reset naar standaard, maar de firmware zal er niet mee naar de oude versie worden gezet. Voor de oude firmware zal je deze moeten flashen zoals je met de nieuwe hebt gedaan. Mits dat mogelijk is, want sommige apparaten herkennen een oudere firmware versie en kunnen dan niet terug.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De firmware heb ik op USB-stick gezet en via de USB-interface op het scherm (en bijbehorende on screen instructies) geinstalleerd. De firmware komt van de site van Harman en Kardon af, dus ik weet (vrijwel) zeker dat het de juiste is.

Dit flashen heb ik dus via de interface op het tv-scherm moeten doen. En zie nu niet hoe ik dat proces kan herhalen (los van de vraag waar ik een oudere versie van de firmware vandaan zou moeten halen).

Heb met naald in de hand gezocht op zoek naar het gaatje voor het resetten, maar zo werkt dat tegenwoordig niet meer ;)

Bedankt voor de hulp, verdere suggesties zijn meer dan welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dit probleem is opgelost!

Op de afstandsbediening, druk op format en check het display van de versterker, net zo lang deze op de juiste videouitgang staat. Vervolgens kan je via het menu op het televisiescherm de opties per kanaal aanpassen. In mijn geval kon ik D-In dus weer terug zetten naar Optical In.

Waar mijn problemen mee begonnen, is helaas nog steeds aanwezig. Het gaat om een ander apparaat; het is denk ik verstandiger om een nieuw topic te openen?