Ik vlieg tegenwoordig weer meer en werk regelmatig in een drukke, onrustige kantoortuin. Alle twee zijn dat momenten waar ik me graag zou willen afsluiten met wat muziek. Nou stond ik recentelijk in fascinatie een Bose hoofdtelefoon met noise cancellation te luisteren. Als dat ding geen prijskaartje van meer dan 300 euro had gehad had ik 'm meteen meegenomen.
Mijn muzieksmaak is nogal apart, ik luister veel jazz, klassiek, opera en af en toe wat rock. Ik heb een gloeiende hekel aan overdreven bass gedreun.
Ik heb een flinke lading reviews gelezen en kom er nog steeds niet echt uit. Is er iemand die persoonlijke ervaring heeft met een van deze dingen? Is er iemand die een winkel weet met een aantal van deze modellen op voorraad waar je ze ook mag proberen?
Dan schijnt AKG ook nog wat te hebben maar ik heb de indruk dat dat merk zich ook op de bas liefhebber richt.
Mijn muzieksmaak is nogal apart, ik luister veel jazz, klassiek, opera en af en toe wat rock. Ik heb een gloeiende hekel aan overdreven bass gedreun.
Ik heb een flinke lading reviews gelezen en kom er nog steeds niet echt uit. Is er iemand die persoonlijke ervaring heeft met een van deze dingen? Is er iemand die een winkel weet met een aantal van deze modellen op voorraad waar je ze ook mag proberen?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Audio-Technica ATH-ANC7B (Zwart) | € 189,- | € 189,- |
1 | Bose QuietComfort 15 (Zilver) | € 349,- | € 349,- |
1 | Denon AH-NC800 (Zwart) | € 196,93 | € 196,93 |
1 | JVC HA-NC250 (Zwart) | € 109,- | € 109,- |
1 | Nokia BH-905i bluetooth stereo hoofdtelefoon (Wit, Zwart) | € 181,80 | € 181,80 |
1 | Sennheiser MM 550 (Zwart) | € 269,- | € 269,- |
1 | Sennheiser PXC 310 (Zwart) | € 158,- | € 158,- |
1 | Sennheiser PXC 360 BT (Zwart) | € 236,48 | € 236,48 |
1 | Sennheiser PXC 450 (Zilver) | € 245,- | € 245,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.934,21 |
- De Audio technica is prettig geprijsd, schijnt goed te klinken maar je muziek is nogal hoorbaar voor de omgeving.
- De Bose is eigenlijk te prijzig. Verder vond ik al heel snel een wat drukkend gevoel op m'n oren, misschien door het noise cancelling systeem.
- De Denon klinkt waarschijnlijk fantastisch maar ik heb m'n twijfels over de noise cancelling.
- De JVC schijnt goed te isoleren, geluid lees ik wisselende dingen over.
- Nokia.. staat op tweakers een heel enthousiaste review. Echter.. nokia en muziek weergeven? Ik heb nog nooit iets van nokia gehoord wat ik niet vreselijk vond klinken. Mijn vooroordeel zit in de weg.
Dan schijnt AKG ook nog wat te hebben maar ik heb de indruk dat dat merk zich ook op de bas liefhebber richt.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++