Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop keyboard random caps

Pagina: 1
Acties:

• zkaraca
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-11 22:12
Hoi allemaal,

Ik heb een Compaq laptop waarbij de linker shift-toets automatisch vast blijft zitten. Tijdens het typen veranderen letters vanzelf in hoofdletters en kleine letters. Als ik de letter d ingedrukt hou dan krijg ik bijvoorbeeld "ddDDddddddDDDdDDDddddd".

Ik weet dat de linker shift het probleem is omdat ik dit heb getest met een programma: keyTest oid.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn. De toets heb ik verwijderd en er ligt niets onder (vuil). Ik heb de laptop geformatteerd en teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar het probleem is er nog steeds. Ook al tijdens het beginscherm bij het opstarten.

[ Voor 4% gewijzigd door zkaraca op 05-12-2011 16:37 ]

Verwijderd

Als je een specifiek probleem hebt met een apparaat is het verstandig om het exacte type te noemen en ook hoe oud die is. Of je nog garantie hebt ed.

Er zijn meer mensen met keyboard problemen met HP en Compaq.
zie bijv
http://www.notebookreview...+Laptop+Keyboard+Problems

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Nieuw toetsenbord?? Lijkt me het gemakkelijkste...

Verwijderd

En dan de laptop opsturen naar Compaq om het keyboard erin te zetten.
Das het gemakkelijkste . . . ;)

Misschien is het mogelijk het defect zelf te verhelpen voor weinig, als je weet hoe.
Lijkt mij het wel waard om proberen uit te vissen voordat je een nieuw koopt. (Eventueel op ebay een replacement zoeken)

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:42:
En dan de laptop opsturen naar Compaq om het keyboard erin te zetten.
Das het gemakkelijkste . . . ;)

Misschien is het mogelijk het defect zelf te verhelpen voor weinig, als je weet hoe.
Lijkt mij het wel waard om proberen uit te vissen voordat je een nieuw koopt. (Eventueel op ebay een replacement zoeken)
Bedoel ik, zo moeilijk is het niet om een toetsenbord van een laptop te vervangen :S Zat filmpjes en instructies te vinden op het wereld wijde spinnenweb...