Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435301

Topicstarter
Hee,
Ik ben opzoek naar nieuwe oordopjes..
Ik heb wat rondgekeken enzo en ben uitgekomen bij Sennheiser.
Nou zit ik te twijfelen tussen CX400 en de CX400II
Wat zijn nou de belangrijke verschillen tussen die twee?
Ik vind het sowieso belangrijk dat er een goede bass in zit maar volgens mij hebben ze dat allebei wel,
heeft iemand ze toevallig allebei uitgeprobeerd?
Of is het toch slim om de CX300II te doen?
En de CX400 heeft een verlengsnoer en de CX400II niet.. Is het zo dat je minder snel een kabelbreuk heb met zon verlengsnoer? Of is het alleen maar onhandig?
Daarnaast vraag ik me ook af of je garantie hebt op deze oordopjes.. Op de site van Sennheiser staat 24maanden maar als je oordopjes kapot gaan door een kabelbreuk is dat zeker geen garantie? Want er staat wel in de voorwaarde dat bij slijtage geen garantie is..
Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen want ik weet echt niet wat nou de verstandigste keus is.

Oké dan heb ik nu nog een toevoeging.. Mij leken de Philips Specked oordopjes ook wel goed. Hier heb je alleen 2 soorten van. De een 30euro de ander 50 euro. Wat is het verschil in deze dopjes dat de een bijna 2x zo duur is?
En dan nog belangrijker.. Welke is beter die van Sennheiser of die van Philips.
het belangrijkst vind ik eigenlijk nog dat ik niet meteen een kabelbreuk krijg, want hierdoor zijn bij mij al zoveel oordopjes kapot gegaan.. Wat ik zonde vindt van het geld!

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 435301 op 05-12-2011 18:50 . Reden: Philips Specked ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb de CX400 en CX400II, de CX400II (ook wel Mk2) is simpelweg de opvolger van de CX400. De CX400 is volgens mij ook bijna nergens meer te krijgen. Beide zijn prima in bass en geluidskwaliteit, enige reden dat ik na een paar jaar de CX400II heb gekocht was omdat ik de vervangbare rubbere dopjes was kwijt geraakt en er een kraak in de kabel zat.