Back knop muis en Spaces

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 16:04

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Topicstarter
Ik heb een muis met een knop die ik op "back" heb gezet. Hierdoor is het zodat ik binnen een browser door het indrukken van deze knop naar de vorige pagina ga. Dit alles werkt goed totdat ik Spaces aanzet. Met Spaces aan springt na het indrukken van deze knop nu mijn scherm richting mijn laatste (4e in mijn geval) Space.

Ik heb nu zitten kijken binnen de settings voor Spaces en voor mijn muis maar kan maar niet uitvinden hoe ik dit kan oplossen. Zie ik een optie over het hoofd waarmee ik dit kan oplossen en Spaces en mijn back button tegelijk kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 15:26

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Over welke Mac-versie hebben we het? Dat zal namelijk wat uitmaken, aangezien Spaces in Lion geïntegreerd zijn in Mission Control. De werking (en bepaalde instellingen) is dus veranderd.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 21:55
En welke muis natuurlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Topicstarter
Het gaat om Snow Leopard en het gaat om de Microsoft Wireless Laser Mouse 6000.

Met deze informatie iemand enig idee waar ik zou moeten kijken?

Microsoft opties scherm:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/560367/Screen%20shot%202011-12-12%20at%2023.00.18.png
Het gaat hier dus om de "Large thumb button" die op "Back" staat.

Andere opties voor deze knop zijn:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/560367/Screen%20shot%202011-12-12%20at%2023.01.32.png

En om het dan af te maken, dit zijn de instellingen bij Spaces, allemaal vrij basic dus:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/560367/Screen%20shot%202011-12-12%20at%2023.02.22.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Topicstarter
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 18:50
Het lijkt erop dat je "back" knop van je muis de CMD+pijltjestoetsen simuleert. Probeer "To switch between spaces" eens op een andere optie te zetten (ik heb Lion, weet niet precies welke opties er zijn) en kijk wat dat oplevert.

edit: Anders kun je eventueel nog proberen de Spaces app toe te voegen via de Add knop onder "Select Global Settings or a specific application" en de instellingen voor de Back knop daarbij uitschakelen.

[ Voor 31% gewijzigd door paskaal op 20-12-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Topicstarter
paskaal schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:14:
Het lijkt erop dat je "back" knop van je muis de CMD+pijltjestoetsen simuleert. Probeer "To switch between spaces" eens op een andere optie te zetten (ik heb Lion, weet niet precies welke opties er zijn) en kijk wat dat oplevert.

edit: Anders kun je eventueel nog proberen de Spaces app toe te voegen via de Add knop onder "Select Global Settings or a specific application" en de instellingen voor de Back knop daarbij uitschakelen.
Bingo, je eerste opmerking was correct, stom van mij ik dacht eigenlijk dat ik dat zelf ook al had getest maar blijkbaar dus niet goed! Helemaal super, kan ik weer gewoon vol gebruik maken van spaces!
Pagina: 1