[PW] SSD - filterformulier - opslagcapaciteit - 80GB

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 17:54

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Topicstarter
Is het mogelijk om bij de opslagcapaciteit in het filterformulier ook 80GB toe te voegen?

Nu kan je zoeken naar 64GB en daarna pas weer 90GB. 64GB is net een te kleine grootte voor een system SSD wat mij betreft, dus wil graag vanaf 80GB (Intel, bijv) kunnen zoeken. Webdev toolbar gebruiken is zo omslachtig iedere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De getoonde opties worden automatisch beperkt tot een geschikte set van de meest populaire waarden die samen de hele verzameling aan mogelijkheden bedekken. En tegenwoordig zijn blijkbaar de modellen met 80GB (en minder) niet populair genoeg meer om een eigen waarde eruit te laten rollen op die plek.
De precieze uitkomst van het algoritme is helaas wat lastig te voorspellen omdat e.e.a. onder andere afhangt van hoeveel pageviews de producten kregen die die specificaties hebben.
Maar wij hebben dus geen tools om bepaalde waarden er wel of niet in te zetten. Vziw is er - ondanks dat er vast diverse ongelukkige voorbeelden te vinden zijn - ook geen plan om ook dat beheer weer handmatig te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingen
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-02-2024
En wanneer je filtert op alleen SSD, verandert de capaciteitslider dan niet mee? Onder SSDs is 80 GB immers een populair formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Topicstarter
Ok duidelijk ACM. Dan ga ik even proberen om een greasemonkey script te maken hiervoor.

@Dingen: ik zat al in de categorie SSD, maar helaas kan 80GB selecteren hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:59

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Euuhh, wat mis ik, maar ik kan gewoon 80 GB met de slider instellen als ik SSD's selecteer?
Win7, firefox

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Topicstarter
Het werkt nu wel inderdaad :)

Ik denk dat ik Big Brother moet bedanken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is dus inherent aan dat algoritme. De populariteit van artikelen verandert domweg van dag tot dag (wordt elk uur zelfs bijgewerkt), zeker in de 'sub top' en 'long tail'. Waardoor ook de gekozen specificaties om stappen te presenteren zullen varieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Topicstarter
80GB is weer weg, de oude situatie is weer terug! :D
Pagina: 1