• krabbedoelie
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 11:17
Ik ga dit systeem elk weekend verplaatsen (met de trein) en hoofdzakelijk gebruiken voor games zoals star wars the old republic en counter strike source.

Adviseren jullie enige aanpassingen aan dit systeem?

• sinner2stroke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
dit is niet echt duidelijk. Zet maar gewoon de componenten in je FP

Ik zie geen problemen

[Voor 16% gewijzigd door sinner2stroke op 04-12-2011 22:24]

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09:35

M2M

medicijnman

En check gelijk even of die videokaart wel in het kleine kastje past. En als het ding dan past, check ook even of de ventilator wel lucht kan aanzuigen. Even wat data vergelijken en je weet zeker dat het past.

en ben je er van bewust dat je er geen SATA dvd drive in kunt drukken. Geen standaard geval in ieder geval. Bovendien worden CPU koelers ook lastig. Een low profile model zou misschien wel noodzakelijk zijn. En check dus even dat je videokaart een dual slot koeler heeft. Geen 2.5 slot koeler, want die zullen niet passen.

[Voor 43% gewijzigd door M2M op 04-12-2011 22:26]

-_-

• krabbedoelie
M2M schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:25:
En check gelijk even of die videokaart wel in het kleine kastje past. En als het ding dan past, check ook even of de ventilator wel lucht kan aanzuigen. Even wat data vergelijken en je weet zeker dat het past.

en ben je er van bewust dat je er geen SATA dvd drive in kunt drukken. Geen standaard geval in ieder geval. Bovendien worden CPU koelers ook lastig. Een low profile model zou misschien wel noodzakelijk zijn. En check dus even dat je videokaart een dual slot koeler heeft. Geen 2.5 slot koeler, want die zullen niet passen.
Videokaart past er net in ;)
W7 installeer ik via een bootable USB stick en verder ook geen behoefte aan een DVD drive, ondanks er wel een slime drive in past.
Airflow is aanwezig, zowel van de zijkant als bovenkant.

• Releases
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15-10 18:37

Releases

Ja maar!

Gaat dit allemaal nog op een moederbord of donder je het allemaal los in die kast?

Edit: zit te slapen geloof ik, zucht.

[Voor 20% gewijzigd door Releases op 04-12-2011 22:43]

• krabbedoelie
Releases schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:39:
Gaat dit allemaal nog op een moederbord of donder je het allemaal los in die kast?
Toon alle producten (6)

• Releases
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15-10 18:37

Releases

Ja maar!

Ziet er verder goed uit. Ik zeg doen!

[Voor 122% gewijzigd door Releases op 04-12-2011 22:44]

• krabbedoelie
Ik ben alleen niet zeker of de 450W voeding van de SG05 behuizing voldoende is voor mijn opstelling:
http://www.silverstonetek...oduct.php?pid=276&area=en

SAPPHIRE HD 6850 1GB GDDR5 PCIE System Requirements:

500 Watt Power Supply is required.

Het zal er om spannen...

• mitsumark
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13:29
Ik ken de kwaliteit van die voeding niet, maar een goede 350W moet al voldoende zijn.
Load power consumption van een complete pc met deze videokaart zit doorgaans rond de 250W, beetje afhankelijk van processor, ander spul en overkloks)

• Koppelbaas
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 30-01 14:18
he, heb je hem al gebouwd? Denk aan een zelfde case, maar dan met i7-2600 en ASrock moederboard.
Ben inderdaad benieuwd of de voeding het houdt...

• krabbedoelie
Hee Koppelbaas, ik ga dit systeem deze week in elkaar zetten. Ik laat het wel weten!

• Bastard
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 13:20
Die voeding moet dat makkelijk volhouden, ik heb de 300w variant in mijn pc-tje zitten (hd6870 + i5 2400) en dat draait stock zonder enig probleem.

Voedingsadviezen van videokaartfabrikanten zijn alleen nuttig als ze op papier staan, dan kun je er tenminste je reet nog mee afvegen...

[Voor 39% gewijzigd door Bastard op 31-01-2012 22:10]

• oosterhofjf
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08:59
Over een paar maandjes wil ik ook een dergelijk systeempje bouwen. Ga je een review schrijven? Ben bij die kleine kastjes altijd benieuwd naar de geluidsproductie en de warmte.

Succes! en ik ben benieuwd naar je eindproduct :)

• KraKa
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23-09-2019
Voeding is geen probleem, ik draai het volgende systeem een jaartje en het is super stabiel:

Intel DH67CF
Intel Sandybridge I7-2600
Corsair XMS3 8GB
Corsair F120 SSD
Sapphire HD6950 2GB
Sony optical drive
Silverstone SG07 case 450W

Systeem is trouwens bijna geruisloos en erg cool door de 18x18 fan boven het 17x17 moederbord.

Succes met bouwen :)

Thinkpad aficionado

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee