Toon posts:

bevestigingsmail vanuit readynas ultra 6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een readynas ultra 6 gekocht en moet zeggen een goed ding. Wel vindt ik de software niet echt vriendelijk om alles te installeren.

Nu heb ik een probleem. De eerste keer dat ik alles installeerde kreeg ik steeds een bevestigings mail met de gebruikersnaam en wachtwoorden toegezonden naar de adressen die ik opgegeven heb. Ook kreeg in na het invullen van het mailadres voor waarschuwingsberichten geen bevestiging meer.

Dit heeft er mee te maken omdat ik hem een keer terug in fabrieksinstellingen heb gezet.

Nu ik alles met andere gegevens heb ingesteld wil ik weer de mails krijgen, Weet iemand hoe

• Luukje01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 21:07
is daar voor Het grote Netgear NAS topic niet uitgevonden?

maar; je kan toch als admin inloggen? (192.168.1.X/admin, en dan admin/password) en dan instellen?

Verwijderd

Topicstarter
Klopt helemaal maar als ik dan een account aan maak met wachtwoord dan moet hij de gegevens verzenden naar het mailadres, gebruikersnaam, wachtwoordt en url hoe ik in moet loggen en dat gebeurt niet. en op pagina drie van het instellen kan ik mailadressen vermelden. als ik dan een test bericht vraag verzend hij niets

dat is raar

• Luukje01
ah dat probleem, ik ken het. ik heb het zelfde gehad. ik ga even zoeken hoe ik het heb op gelost!

Afbeeldingslocatie: http://img850.imageshack.us/img850/3622/naseg.png

mijn fout was dat ik niet ingelogd raakte op me gmail, door smtp server te fixen ging het wel (dacht ik)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn mailadres ingevuld en dan op test verzenden Email provider is intern bij mij.
VErder heb ik bij gebruikers er een paar ingevoerd en ook die mails komen niet aan. In de logbestanden staat wel verzonden

• Luukje01
al geprobeerd (zoals ik) via een google account?

anders zou het je router kunnen zijn

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb beide gedaan. Ten eerste mijn router terug gezet naar de fabrieksinstelling. want de eerste keer heeft hij het wel gedaan . Help niet

Ook je voorstel wat je aangaf werkt niet

Opnieuw alles geresset helaas

wat kan het nu nog zijn

Verwijderd

Topicstarter
Is er toevallig iemand die het probleem herkend en mij een oplossing geeft. Inmiddels van de PN een ZTE modem gekregen en ook bij deze komt de bevestigismail niet door

Hoop dat er iemand toch een oplossing heeft

Ronald Jansen

• Alex3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-01 10:16
Ik heb een NV+ en alleen als ik twee mailadressen invul krijg ik mail, op het tweede adres...

Verwijderd

Topicstarter
Alex

Gebruik jij ook een netgear en ook kpnmail met glasvezel. Ik zie namelijk niets binnen komen. Mijn instellingen staan als hieronder

Mail 1 : eigen mailadres
Mail 2 : Zelfde als maar dan van mijn vrouw
Mail 3 : van extern iemand

Email provider staat op intern

Hierna heb ik waarschuwingsmail laten verzenden

Ronald

• Alex3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-01 10:16
Kijk eens wat er gebeurt als je drie verschillende adressen van jezelf invult.
Pagina: 1