UPC Pace Mediabox HD instellen op 720p zonder beeld

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFO
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:29
Ik zit met het volgende probleem. Wil graag de upc mediabox instellen op 720p als uitgangssignaal.

Heb een UPC Mediabox HD (Pace DVD 7111/03) welke ik wil aansluiten op mijn imac 27" uit 2010 met mini displayport aansluiting. Als schakel hiertussen heb ik een actieve converter van Dr Bott. Deze kan een 720p signaal (hmdi 1.3 met hdcp) omzetten naar mini display port. Indien het signaal anders is dan 720p, dan gebeurt er niets (geen beeld).
Ik heb heel kort beeld gehad waar ik de activeringscode, taal en zenders zoeken kan instellen. Daarna krijg ik geen beeld meer op imac. Mijn vermoeden is dat het uitgangssignaal verandert naar iets anders dan 720p. Maar zonder beeld natuurlijk moeilijk te controleren.

Ik heb verder geen tv in huis waar ik het wel mee kan proberen. Mijn laptop van mijn werk heeft wel displayport, maar die kan niet als ingang gebruikt worden, is in ieder geval niet gelukt.

Kortom, ik wil proberen met de afstandsbediening dit in te stellen. Maar ik ken het menu totaal niet. Iemand die een korte beschrijving kan geven op welke knoppen ik moet drukken om dit te proberen? Wie weet lukt het dan en kan ik eindelijk eens tv kijken. Thx