Toon posts:

Software gezocht; kan niet op de naam komen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een specifiek softwarepakket waarvan ik de naam niet meer kan herinneren. Enige wat ik weet is het doel ervan en meende de software ooit tegen te komen op Tweakers. Ik zoek me een ongeluk, Google me gek, maar kom er niet uit.

Wat zoek ik
Een plugin/extension voor Apple's Mail die een Gmail account exact weergeeft zoals via de browser. Met name de functionaliteit voor Labels is deze software een uitkomst. De software kostte volgens mij wel 30,- tot 50,- euro. Met deze software verdwijnen lokale mappen in Mail, en wordt alleen gebruik gemaakt van Labels. Zelfs met de kleuren die je oorspronkelijk hebt aangegeven in je Gmail account.

Kan iemand iets met deze beschrijving? Ik vind de ene na de andere brakke fuck-plugin. Maar het lijkt tot nu op de verste verte niet op wat ik zoek.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik denk dat je wellicht ofwel MailPlane bedoelt, http://mailplaneapp.com/, of Sparrow, http://www.sparrowmailapp.com/. Van een plugin voor Mail.app die zoiets doet heb ik nog niet gehoord.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mailplane is 'm niet. Die kwam ik net tegen.

Bedenk mij net; volgens mij was het een compleet softwarepakket met de look n feel van Mail. Sparrow komt mij ook niet bekend voor. Kwam ook deze tegen via Google.

Ik kan mij herinneren van plaatjes: Zelfde look n feel als Mail. Linkernavigatie hebben alle mappen/labels kleurtjes; oranje, groen, roze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
http://www.postbox-inc.com/ ?
  • Kost 30 dollar
  • Mail Client die gebruik maakt van Labels
  • Veel verwijzingen naar Gmail
  • Lijkt op Mail.app

[ Voor 70% gewijzigd door filenox op 04-12-2011 19:41 . Reden: lijstje toegevoegd, alleen een linkje geven is ook maar zielig hé ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oeh, komt al heel erg in de buurt. Ga ik eens proberen. Wat ik nog zie op de screenshots: Nog steeds maken clients gebruik van die irritante [Gmail] folder. Die folder wil ik integraal laten downloaden naar Inbox. Zonder dat je ziet / merkt dat je Gmail gebruikt.

Echt vreemde vraag misschien. Maar heb ooit bedacht dat dit een erg goed pakket was, maar natuurlijk de naam niet opgeschreven en de bookmark verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Mmm volgens mij is dat 'm gewoon hoor, misschien een nieuwe versie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is 'm. Waanzinnige client.

Eén ding is nieuw in mijn mailgebruik: een eigen domein heb ik aan mijn prive-gmail toegevoegd. En merk nu dat dit niet heel ideaal is. Mss dat ik dan toch overstap op Mailplane.

Thanks voor de tips iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Mocht je toch Postbox aan willen schaffen, kijk dan even naar de MacUpdate promo van deze winter (www.mupromo.com). Daar zit Postbox ook in en heb je voor 20 dollar meer een hele berg software extra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geinige aanbieding. Daar zit wel software tussen die ik wellicht ook aan wilde schaffen. Wel ff nadenken. Toch weer 20 dollar meer.
Pagina: 1