Toon posts:

GTX 280 ftw, geen beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alles aangesloten, behalve de 8 pins. Op de kaart zit zowel een 6 als 8 pins aansluiting. Is dit het probleem? Zuipt deze kaart zoveel stroom?! Mijn voeding heeft deze aansluiting jammer genoeg niet, enkel 2x 6p.

Kan ik dit oplossen met een 6->8p converter?

• durotan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-02 06:43
Ja dat kan ,,

Je moet ze beide aangesloten hebben wilt het werken.
Dat die ook de power kan leveren als er meer van de kaart verwacht wordt.

Verwijderd

Je hebt een molex naar pci-e kabeltje nodig als je voeding een extra molex heeft en een gtx 280 kan voeden.
Meld je specs.

Zoiets dus

http://www.amazon.com/Cab...rter-Gaming/dp/B0032MT0OU

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 02:21 ]

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

150w 8-pin PCI-e power over een molex-paartje? succes ermee... :Y)

TS, haal gewoon een passende & degelijke voeding met minimaal 1x 6-pin & 1x 8-pin PCI-e aansluiting.
Geeft je op de langere termijn meer plezier dan nu aanrommelen met spul wat gewoon niet geschikt is. ;)

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Verwijderd

Dat is waar, kan hij niet de twee 6 pin uit de voeding plus de twee pin uit de molex gebruiken?

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:39
@bitshape.. waarom bestaan die verloopjes van molex naar 6 of 8 pins dan? Ze worden zelfs meegeleverd met sommige graka's... ?

Had het in mijn vorige PC zonder directe 8 pin vanuit de voeding ook zo draaien. Had ik mazzel?
Je voeding moet -over all- uiteraard wel voldoende zijn, maar dat lijkt me duidelijk...

Op mijn huidige (modulaire) voeding heb ik direct op de voeding 2x 8 pins zitten (eigenlijk 2x 6 pins, met een los 2 pins blokje dat je eraf kan schuiven) Zou dat zoveel uitmaken??
Pagina: 1