Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor mijn zoon een tablet gekocht bij intertoys.
Deze kan ik wel verbinden met een netwerk die niet is beveiligd , maar i krijg geen verbinding met mijn eigen netwerk.
Is er iemand die mij kan helpen.

Alvast bedankt
MVG
Nathalie

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:36

lasharor

7 december 2004

[insert tweakers is geen helpdesk reactie]

Wat als je nou verteld om welk model het gaat wat je netwerkconfiguratie is en wat je zelf al hebt gedaan om dit probleem op te lossen?

Verwijderd

Ik neem aan dat het om deze tablet gaat:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DK7FyOmqUTM]

Wat loopt er precies mis? Zie je je netwerk niet tussen de lijst staan? Ben je er zeker van dat het ingevoerde wachtwoord klopt?

Zoals lasharor al zegt: geef ons wat meer info want zo kunnen we er niet veel mee ...

Ik raad je ook aan om dit even door te lezen: De regels voor dit forum en Het algemeen beleid #topicplaatsen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2011 18:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
tablet pc pro 2 7 inch.
Ik heb draadloos internet met fritzbox.
Ik heb verbindingg gemaakt met mijn netwerk en mijn sleutel ingegeven,

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat inderdaad over dat toestel.
Ik heb met de usb ook verbinding proberen maken rechtstreeks via de router.
Ook dit werkt niet.
Mijn netwerk komt wel in de lijst te staan en het is de correcte sleutel.
Het toestel geeft dan scannen en dan verbinding verbroken.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2011 18:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij zeggen of er een manier is om toch verbinding te krijgen.

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 09:34

Knud

Sandvich

Wellicht wordt de encryptie niet ondersteund. Als je WPA2 hebt, zet deze even terug naar WPA of WEP, gewoon om te kijken of het dan wel werkt.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom op GoT :)

Tijdens je aanmelding ben je wat te vlug langs Het algemeen beleid geklikt. Daarin staan de regels waaraan een topic moet voldoen. We verwachten namelijk dat gebruikers eerst zelf moeite doen om een probleem op te lossen en dat ook laten blijken in de topicstart. Ook is word het kicken van je topic binnen 24 uur niet zo gewaardeerd. Ik wil je dus vriendelijk verzoeken om Het algemeen beleid eerst goed door te lezen en dan een topic aan te maken die eraan voldoet. Deze gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.