De video laat een fragment zien waarin Annemarie haar wachtwoord om Windows te ontgrendelen invoert, het is waarschijnlijk goed om haar aan te raden om haar wachtwoord te vervangen en goed voor haar privacy als dat wordt weggeknipt.
We gaan het in ieder geval doorgeven!
Verwijderd in 'video: Bits, Bytes & Babes: Annemarie van Campen'
Geen probleem dusMaak je daarover niet druk, ik wist immers dat er een camera op stond, en als je goed kijkt zie je ws ook dat ik niet verder kom dan opnieuw t inlogscherm
Ook ICT-nerd Annemarie van Campen komt aan bod, want die werd op Tweakers niet serieus genomen vanwege het zijn van een lekker wijf.
http://www.geenstijl.nl/m...n_altijd_ge.html#comments
http://www.geenstijl.nl/m...n_altijd_ge.html#comments
Van Campen had met die tweets zeker een punt, dus die lijken me hardly bewijs dat vrouwen zeikwijven zijn. Ook dat stuk van Opzij kan ik plaatsen: van mannen wordt zelden gezegd dat ze zich na sex met een gekwalificeerd vrouwspersoon vast beter in hun lot zullen schikken. Maar vermoedelijk accepteren ze bij GS alleen geldingsdrang van mannetjes. Zou dat een soort inverse penisnijd zijn? Misschien ook proberen ze mammie nog even een schop na te geven wegens de niet tijdige aanschaf van het juiste merk sportschoenen, of misschien hebben ze de laatste paar nachten op de bank doorgebracht. Hoe het ook zij, vrouwen zijn volgens GS kennelijk niet braaf genoeg, en de enige praktische consequentie die ik dan zie is dat de ongetwijfeld mannelijke auteur van het betreffende artikel voortaan contant moet afrekenen om aan zijn gerief te komen. En dat is geen kwestie waar de Tweakers.net-redactie zich over gaat buigen.
Het gaat in elk geval niet om het niet serieus nemen door T.net. Voor klachten over de reacties onder onze video mag je een topic in Tweakers.net Moddereter Forum aanmaken (als dat al niet bestaat), voor het ter discussie stellen van de inmiddels opgeruimde aanprijzing 'Babes' verwacht ik aanzienlijk meer onderbouwing dan een link naar een prepuberaal schotschriftje, en graag ook met een stellingname; kortom...
Het gaat in elk geval niet om het niet serieus nemen door T.net. Voor klachten over de reacties onder onze video mag je een topic in Tweakers.net Moddereter Forum aanmaken (als dat al niet bestaat), voor het ter discussie stellen van de inmiddels opgeruimde aanprijzing 'Babes' verwacht ik aanzienlijk meer onderbouwing dan een link naar een prepuberaal schotschriftje, en graag ook met een stellingname; kortom...
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()