• bad-karma
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-06-2024
Dag allemaal,

Ik heb onlangs een Hauppage Nova-T usb stick gekocht met al doel om TV van Digitenne op mn PC te kijken.
Ik ben er inmiddels achter dat alleen Free to air kanalen ( Nederland 1,2 & 3) te ontvangen zijn als ik alles heb aangesloten. :/

Weet iemand of er een methode is om ook de overige kanalen te ontvangen via deze stick? Of moet ik gewoon een andere kopen?

Voor de volledigheid:

*Win TV nova-t usb stick (rev.D1F4)
*Windows 7 64 bit
*Digitale TV via provider "online" (Volgens mij is dat digitenne)

Groet ,
Niels

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-02 12:24
Even een schopje naar Mediaspelers en HTPC's

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:17
Wat heb je zelf gevonden?

Website van Hauppauge zegt het volgende;
NEDERLANDSE KLANTEN LET OP! Digitale Televisie via de ether in Nederland is iets anders georganiseerd dan in de meeste andere Europese landen. In Nederland zijn uitsluitend de publieke zenders (Nederland 1, 2 en 3 en regionaal) Free To Air te ontvangen. Voor de overige zenders wordt gebruik gemaakt van Conax versleuteling, waarvoor de WinTV-NOVA-T-Stick NIET geschikt is. Met de WinTV-NOVA-T-Stick zijn dus alleen de Free To Air zenders te bekijken! Wanneer u in de grensregio woont is het ook mogelijk om aanvullend eventueel beschikbare Duitse of Belgische DVB-T zenders te ontvangen met de WinTV-NOVA-T-Stick.
Wat zegt de handleiding over 'Digitale TV via provider Online"? Ik kan daar niks over vinden. Digitenne is KPN.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Er is maar 1 DVB-T provider in Nederland, en dat is gewoon Digitenne. Dat Online (dochter van KPN, net als XS4ALL, is ook gewoon Digitenne) het ook aanbied, is leuk natuurlijk, maar het is en blijft Digitenne.

Zie het als een virtuele provider wat je ook bij mobiel bellen/internetten hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door RaZ op 04-12-2011 18:29 ]

Ey!! Macarena \o/

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-02 07:48
bad-karma schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:05:

Weet iemand of er een methode is om ook de overige kanalen te ontvangen via deze stick? Of moet ik gewoon een andere kopen?
Ja er moet een smartkaart in kunnen en dat kan niet bij een usb stick, volgens mij zijn er maar een paar dingen die wel werken, EyeTV One TV ontvanger, en de Anysee E30.