Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

livemail 2011 haalt niet alle mail binnen , 6 maanden

Pagina: 1
Acties:

• luc2003
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 08:27
ik heb een appart probleem, als ik mijn mail bekijk via www.hotmail.com dan zie ik in al mijn mappen de mail staan van jaren geleden. echter nu heb ik livemail 2011 geinstalleerd en deze haalt alleen de mail van +/- 6 maanden geleden op

wie kan mij helpen , heb de account al een keer weggehaald en opnieuw toegevoegd maar dit werkt niet

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb LM'11 nooit gestart dus ken het niet. Hoe dan ook: wat zijn precies de instellingen? POP, SMTP of MAPI? Staat oude mail in 'Postvak in', of misschien in een andere map? Kan je met andere MUA's (vergeet leave mail on server niet) het wel binnenhalen? En ik gok aan dat je bedoelt: 6 maanden en nieuwer, anders is er iets anders aan de hand. Kortom: info aub :)

[google=hotmail 6 months] (en varianten op die zoekopdracht) maakt trouwens duidelijk dat je niet alleen bent. Zo 1-2-3 zie ik geen 'oplossing' maar loop er zelf ook even langs.

Anyway, het gaat over een mail-app dus CSA => OFF.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• luc2003
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 08:27
bedankt voor de reactie, het zijn inderdaad mailtjes van 6 maanden en nieuwer, het is gewoon een hotmail adres war standaard is ingevuld. de mail komt ook binnen op mijn laptop maar dat moet allemaal niets uitmaken

alle mappen die zijn aangemaakt komen ook wel binnen, maar ik bel microsoft straks even. ik heb namelijk een betaalde account van hotmail , neem aan dat ze dan wel wat moeten doen

nogmaals bedankt !

belangrijk, mijn oude livemail box (voor de herinstallatie) was 3,6gb, die ik nu heb 800mb , de oude mail box heb ik dus nog wel

[ Voor 13% gewijzigd door luc2003 op 05-12-2011 07:20 ]

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Dit is een probleem wat zich ook voordoet wanneer Hotmail gebruikt wordt in Outlook met de Outlook Hotmail Connector. We (een aantal Outlook MVPs) hebben dit met Microsoft onderzocht en het blijkt dat een aantal Hotmail servers een bepaalde update niet hebben. Deze worden deze week geïnstalleerd.

Hierna moet je eventueel je account opnieuw toevoegen in WLM of Outlook. Mocht het dan nog steeds niet werken, neem dan contact op met Microsoft Support. Zij kunnen de sync partnership voor jouw account dan op de server verwijderen (en gelijk controleren of jouw account ook op een nog niet geupdate server stond).

Mocht je er dan nog steeds niet uitkomen, stuur me even een PM met je Hotmail adres en je support case nummer en dan stuur ik deze door aan de betreffende persoon binnen het Hotmail team.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info