temperatuur celeron

Pagina: 1
Acties:

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik heb lange tijd mijn celly 400@500 gehad. Toen kreeg ik wat problemen met de stabiliteit maar dit bleek uiteindelijk aan een kapotte hdd te liggen, die nu vervangen is. Had echter wel voor ik daar achter kwam mijn celly terug naar 400 gebracht. Nu wilde ik weer terug naar 500 gaan maar dacht eerst eens pcprobe te installeren om temp. van cpu voor opklokken te bekijken. Pcprobe beweert dat mijn cpu temp. nu, dus zonder opklokken, 214 graden Celsius is en geeft alarm. Zou dit echt waar zijn of klopt er iets niet?
Mijn specs zijn:
asus p3b-f
celly 400
standaard intel cooler
196 mb sdram
win2k
Dit lijken mij de belangrijkste specs.

• x-wolf
Zal nog ff wat meer vermelden. In mobo bios staat bij cpu temp. n/a. Mobo temp is volgens pcprobe en volgens bios 22 graden Celsius.
Compu loopt niet geheel stabiel. Mijn IE 5.0 geeft nog wel eens een vastloper. Dat is eigenlijk het enige instabiliteitsprobleem.
Mijn cpu temp, zou die nou echt 214 graden zijn?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Als die echt 214 graden zou zijn zou je proc. nu al hemelen zijn.

Daar klopt dus helemaal nix van, probeer Motherboard Monitor eens. Kijk gewoon even in de meuktracker van t.net

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• x-wolf
tnx, ik heb nl meteen mijn compu daarna uitgezet en zit nu op mijn werk. Start hem vanavond wel weer op en probeer dan eens met ander progje de temp te bekijken.