3x Marstek Venus E V155 ; Marstek CT003 v118; Kaifa MA304-SMR5.5
Een beetje zoeken en je hebt zo de voorwaarden gevonden. Ik zit zelf nu ook op de kabel en heb nog geen problemen gehad met mijn GBtjes die ik gebruikt heb.
http://caiway.nl/site/nl/...irusepolicy/fairusepolicy
http://caiway.nl/site/nl/...irusepolicy/fairusepolicy
Zeg wat of zeg niks..
Deze had ik natuurlijk ook gevonden. Maar er staat in feite niets. Niet hoe Caiway de fup invult. Dat is waarom ik vraag naar gebruikerservaringen. Waar lees jij de informatie die ik zoek?
Het helpt als je aangeeft wat je bedoelt met een "grootverbruiker". Wat is je dataverkeer? Ik zie dat nergens staan.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tot 2006 was de limiet voor een Ultra abbonnement dus 100GB volgens die pdf, en voor alle andere abbonnementen veel lager.Hans C schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:50:
Deze had ik natuurlijk ook gevonden. Maar er staat in feite niets. Niet hoe Caiway de fup invult. Dat is waarom ik vraag naar gebruikerservaringen. Waar lees jij de informatie die ik zoek?
Ik hoop voor je bij de FUP nu wat hoger verbruik is toegestaan, anders zit je er inderdaad zo op
[ Voor 7% gewijzigd door Pistolebob op 04-12-2011 13:48 ]
Met 100Gb heeft de gemiddelde gebruiker meer dan genoeg, ook nu nog, en zeker in 2006. (pdf heet overigens fup 2009)Pistolebob schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:48:
[...]
Tot 2006 was de limiet voor een Ultra abbonnement dus 100GB volgens die pdf, en voor alle andere abbonnementen veel lager.
Ik hoop voor je bij de FUP nu wat hoger verbruik is toegestaan, anders zit je er inderdaad zo op.
Alleen een heavy downloader die alleen maar complete blu-rays a 40Gb/stuk binnenhaalt zit er zo aan. Ook met 1080p MKVtjes kom je een eind, maar dan kun je toch nog een film of 2 per week binnenhalen, en je moet ze ook nog kijken.
Ik ken iig niemand die tegenwoordig nog issues heeft met de FUP van Caiway. Als die er al is, zal die iig ruim boven de 100gb uit 2009 liggen, dus voor de meesten genoeg lijkt me.
Daarnaast heeft Caiway in een aantal plaatsen concurrentie van andere kabelproviders, en in beperkte mate van ADSL/VDSL/glasvezel, dus ook vanuit dat oogpunt verwacht ik niet dat ze nog een strakke fup hanteren
In http://caiway.gebruikers....php?thread_id=148&pid=830 wordt overigens 650Gb genoemd voor het Ultra pakket.. als je daar al overheen komt
[ Voor 6% gewijzigd door DJSmiley op 04-12-2011 14:11 ]
Hoi Hans, ik woon zelf ook in Reeuwijk. Neem zowel privé als zakelijk internet Ultra van Caiway af. Ik kan tegenwoordig makkelijk over de 800GB gaan zonder daar problemen mee te krijgen. Ik meen zelfs begin dit jaar een aantal maanden achterelkaar zonder problemen over de 1TB heen te zijn gegaan. Ik zou me geen zorgen (meer) maken over de FUP. Tenzij je natuurlijk nog heel veel meer dan het bovengenoemde verbruikt.
Ik download veel (ik upload vooral), en ik heb nog niets gemerkt.
Wij hebben het 6 Mbit/s-abonnement met radio en TV.
Wij hebben het 6 Mbit/s-abonnement met radio en TV.
Wegens tijdgebrek niet eerder gereageerd. Zit op 60-70 gb per week, maar dat is mede afhankelijk van de snelheid van de verbinding. Met 800 gb kom ik zeker uit. Ik ga eens kijken naar de abo's. Bedankt.
Pagina: 1