Toon posts:

Megaflushje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar hier wordt gespaard voor een flinke OGR-flush begin april. Ik denk dat we dan in een keer slashdot kunnen pakken.

Wordt er bij jullie ook gespaard of flushen jullie alles meteen? *D

Verwijderd

Eh, UB, ik dacht dat het niet meer de bedoeling was dat teams gingen flushen? En dus ook geen subteams meer? >:)

Maar ik meende iets gehoord te hebben dat bij OGR geen backlogs zullen ontstaan als men daar zou megaflushen. Komt dat omdat er relatief weinig meedoen met OGR, of omdat dat anders werkt.

Verwijderd

in 1 keer /. pakken :):) dat moet dan zo'n 4pnodes zijn:D denk alleen niet dat jullie subteam daarna nog bestaat:(:((maar ff voor de duidelijkheid wie zijn jullie)

Verwijderd

Topicstarter
We hebben 4pc's draaien die gezamenlijk 32 Mnodes B-) halen.

We hebben al eens eerder een aardige flush gehad onder 'how slow can you go'. Ik denk dat er nu zo'n 30.000 in de buffers staat.

Ik denk dat we midden april wel een ton klaar moeten hebben.
*D

Ik vraag me gewoon af of meer lui gigantisch volle buffers hebben. Dan weet je nooit hoe een }:O een /. vangt...........

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Hmm 32 Mnodes, hmm toch maar even iets uitleggen. Wat je ziet op d.net zijn tnodes. 1 node is 1000 gnodes, wat weer 1000 mnodes zijn. mnodes. en we staan dus nog 4 pnodes achter. dat is dus 4000 tnodes, of te wel 4000.000 gnodes, of te wel 4.000.000.000 mnodes

als hoogste flusher binnen DPC heb ik nu 1.5Pnodes achter mijn naam staan. (en er zijn zelfs geen teams die meer hebben dan ik). het zal je moeilijk afgaan om die 5pnodes binnen nu en begin april zo te halen.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Topicstarter
Ik was het ook niet van plan alleen te doen.

Wij zijn maar een klein team, om toch een beetje mee te doen flushen we alleen als de buffers aardig vol zijn. Ik denk dat er best wat OGR-ers zijn die ook zo werken.

Heel lang draaien (maand ofzo) en dan flushen!

Als wij als een klein team een ton (of 2)kunnen pakken dan moeten iedereen bij elkaar best wat kunnen opbrengen.

als je kijkt op
[topic=146839]

daar staat de prognose op +/- 22 april met de huidige rate. :? Dat moet toch wel eerder kunnen?

*D

Keep up the good work stappel

Verwijderd

Stappel: Ik heb nu 10.000 Gnodes. Dat zijn 10 Tnodes (ongeveer) Ik keer 400 en we zijn er. Het moet dus mogelijk zijn, als er nu veel met volle buffers zitten. (Die 32Mnodes is per seconde)

Verwijderd

Raver: Wij (UB, ik en nog 3 anderen) flushen onder mijn email adres. Maar wat ik graag wil weten, is of Dnet het erg vind, i.v.m. backlogs, of als er (sub)teams zijn die opzettelijk hun buffers laten groeien bij OGR, zodat ze een (mini-)megaflush kunnen doen. Als dat zo is, halen we als team half april niet, dan flush ik eerder.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 15:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op donderdag 22 maart 2001 10:54 schreef stappel_ het volgende:
als hoogste flusher binnen DPC heb ik nu 1.5Pnodes achter mijn naam staan. (en er zijn zelfs geen teams die meer hebben dan ik).
Wacht maar stappeltje, we krijgen je wel :)

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op donderdag 22 maart 2001 13:35 schreef keldon het volgende:
Wacht maar stappeltje, we krijgen je wel :)
pssst als je goed kijkt dan sta ik eigenlijk al tweede. Night fever is al over me heen. Maar ze zijn geen lid meer van DPC, althans zo lijkt het. In de algemene stats zijn ze al ergens bij 1.6, maar bij DPC nog maar 1.4

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Pagina: 1