Hallo allemaal.
Ik wil dmv een Cronjob (DirectAdmin) een mysql query doorvoeren + verwijderen van een aantal bestanden.
Wanneer ik dit offline uitvoer in een los document werkt die gewoon, op het moment dat ik dit toevoeg aan mijn Cronjob lijst krijg ik per mail de volgende errors:
Ik heb de cronjobs_updateKeys.php al ge chmod naar 777 maar die mocht niet baten.
Wie weet misschien wat de fout is en wie wat hoe ik het wel werkend kan krijgen?
Inmiddels Fixed.
Ik wil dmv een Cronjob (DirectAdmin) een mysql query doorvoeren + verwijderen van een aantal bestanden.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?
$db = mysql_connect("***", "***", "****")
or die("er is een fout opgetreden! controleer uw database");
if(!mysql_select_db("****", $db)){
echo "er is een fout opgetreden! controleer uw database";
}
$sql = mysql_query("SELECT * FROM babblebirdmedia_keys WHERE activateDate < DATE_SUB(NOW() , INTERVAL 3 MINUTE) AND used = 1 AND removed = 0");
while($rij = mysql_fetch_array($sql)){
unlink($rij['fileName']);
$sqlb = mysql_query("UPDATE babblebirdmedia_keys SET removed = '1' WHERE ID = '".$rij['ID']."'");
}
echo "Removed rows:" .mysql_num_rows($sql);
?> |
Wanneer ik dit offline uitvoer in een los document werkt die gewoon, op het moment dat ik dit toevoeg aan mijn Cronjob lijst krijg ik per mail de volgende errors:
code:
1
2
3
| /home/***/domains/***.nl/public_html/test/cronjobs_updateKeys.php: line 1: ?: No such file or directory
/home/***/domains/***.nl/public_html/test/cronjobs_updateKeys.php: line 2: syntax error near unexpected token `('
/home/***/domains/***.nl/public_html/test/cronjobs_updateKeys.php: line 2: `$db = mysql_connect("***", "***", "***")' |
Ik heb de cronjobs_updateKeys.php al ge chmod naar 777 maar die mocht niet baten.
Wie weet misschien wat de fout is en wie wat hoe ik het wel werkend kan krijgen?
Inmiddels Fixed.
[ Voor 3% gewijzigd door Strunkie op 03-12-2011 23:40 ]
^ Post is hierboven!