Ik ben op het moment bezig met een applicatie die berichten naar de wall van een gebruiker moet posten. Dat lukt uiteraard allemaal. Maar: ik krijg het alleen voor elkaar om iets te posten in naam van de gebruiker of een vriend van de gebruiker. Dat is onhandig, want als je iets op een wallpost vanuit de naam van de gebruiker zelf, dan krijgt hij geen notificatie hiervan.
Wat ik dus wil, is posten vanuit de naam van de app. Zodat dus op de Facebookwall ook de avatar en naam van de applicatie te zien zijn, in plaats van de gebruiker zelf. Ik hoop dat het een beetje helder is
Ik gebruik overigens de PHP SDK, en doe op deze manier een wallpost:
Ik heb me overigens helemaal de blubbers gezocht, maar ik vind alleen maar mensen met het zelfde probleem (deze bijvoorbeeld) en geen enkele oplossing
Wat ik dus wil, is posten vanuit de naam van de app. Zodat dus op de Facebookwall ook de avatar en naam van de applicatie te zien zijn, in plaats van de gebruiker zelf. Ik hoop dat het een beetje helder is

Ik gebruik overigens de PHP SDK, en doe op deze manier een wallpost:
PHP:
1
2
3
4
5
| $args = array( 'access_token' => $app_access_token, 'message' => 'Potjandosie, waarom kan ik niet posten als de applicatie?' ); $post_id = $facebook->api($user_id.'/feed','post',$args); |
Ik heb me overigens helemaal de blubbers gezocht, maar ik vind alleen maar mensen met het zelfde probleem (deze bijvoorbeeld) en geen enkele oplossing