Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDN999
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09-2022
.

[ Voor 99% gewijzigd door JDN999 op 17-09-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:23
Dat hoeft geen probleem te zijn, normaal gesproken moet je een muis met de ontvanger 'pairen' en zolang je dat niet tegelijk met de andere muis doet koppelt het systeem jouw muis aan jouw ontvanger :)

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal geen probleem zijn idd zolang je muis maar koppelt aan 1 PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde 2 logitech muizen, 1 op mn MacBook en 1 op mn WinBook (:p) beide met Unifying. Het werkt top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mag bij Logitech muizen inderdaad geen probleem opleveren omdat die vaak een soort van eigen unieke pincode hebben en die dan sturen naar de ontvanger op het moment dat je ze paired. Sterker nog dat voor zover ik weet dat je geen 2 muizen op 1 ontvanger kan gebruiken vanwege die pincode beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Roel1966: Unifying muizen (zoals de Performance/Anywhere MX) werken toch net iets anders ;) Daar kun je wel meerdere met 1 Unifying ontvanger pairen. Maar niet met meerdere ontvangers.

Dus op 1 ontvanger kan je een aantal muizen (/toetsenborden) pairen, maar je kan je muis/toetsenbord maar met 1 ontvanger pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDN999
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09-2022
.

[ Voor 100% gewijzigd door JDN999 op 17-09-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:40:
@Roel1966: Unifying muizen (zoals de Performance/Anywhere MX) werken toch net iets anders ;) Daar kun je wel meerdere met 1 Unifying ontvanger pairen. Maar niet met meerdere ontvangers.

Dus op 1 ontvanger kan je een aantal muizen (/toetsenborden) pairen, maar je kan je muis/toetsenbord maar met 1 ontvanger pairen.
Dat is mij bekend ja maar mijn Logitech-set ( Logitech Wave pro ) weet ik dat ie geen Unifying ondersteund en via dan een code werkt. Moet ook wanneer ik een andere muis ( hetzelfde type ) wil gebruiken eerst iets unlocken alvorens de ontvanger die muis pikt. Maar bij Unifying weet ik inderdaad dat het weer anders in mekaar zit en dan kan je wel op 1 ontvanger meerdere muizen zetten.
Pagina: 1