Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
De playstation Vita is een mooi device, maar ik vraag me af hoe lang het duurt voordat er een ombouw uitkomt voor de Topmodellen Mobile phones die deze phones dan het uiterlijk geeft van een playstation Vita met dezelfde knoppen en functionaliteiten.

Sterker nog, als Google slim is dan ztellen zij een standaard op waarin alle mogelijkheden van deze gaming ombouwen in omschreven staan, waardoor er een standaard is waar alle App programeurs mee kunnen werken.

Gewoon een ombouw waar je je android telefoon in vast kunt klikken... lekker simpel en gemakkelijk en het zou handheld consoles als de Vita volledig overbodig maken waardoor mobile game developers zich volledig op de Android markt kunnen concentreren. Daarnaast zou dit weer een feature zijn die IOS niet heeft.

(trouwens door slim te programmeren kun je een android dezelfde 3D functionalieit mee geven als de 3DS)

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:56

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Klinkt als een goed idee, ik zou zeggen vraag er patent op aan :)

btw: ztellen??

Aan de andere kant, dan worden alle Android gaming devices clones van elkaar doordat ze dezelfde vorm moeten hebben om in die ombouw te klikken.

[ Voor 47% gewijzigd door FooLsKi op 03-12-2011 14:45 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 21:25

Sebje

Makelaartje

FooLsKi schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:44:
Klinkt als een goed idee, ik zou zeggen vraag er patent op aan :)

btw: ztellen??

Aan de andere kant, dan worden alle Android gaming devices clones van elkaar doordat ze dezelfde vorm moeten hebben om in die ombouw te klikken.
Zoiets bestaat al gedeeltelijk, vlgs. mij dit jaar op de CES getoond, weet ff niet meer welke, ff nadenken...
je hebt dan een basistelefoon en dan koop je een andere case (smartphonecase) en wordt je scherm ook groter als je je basistelefoon erin stopt.

[ Voor 13% gewijzigd door Sebje op 03-12-2011 14:58 ]