Mijn monitor (Samsung 245Bplus) van 3,5 jaar oud kreeg twee weken geleden kuren. Eerst viel hij zo kort uit dat ik dacht dat ik zelf even met mijn ogen knipperde. Dit werd steeds erger tot het punt dat ie een minuut na het opstarten ongeveer helemaal uit valt. Het lampje bij de powerknop brandt dan gewoon blauw zoals het hoort. Tot vandaag kreeg ik m met een ferme tik op de bovenkant weer aan. Hij viel dan soms nog een keer uit maar na twee keer meppen bleef de monitor wel functioneren. Ook merkte ik dat hij als ie eenmaal tien minuten werkte, hij daarna ook gewoon zijn werk bleef doen en niet meer uitviel. Vandaag viel die een minuut na het opstarten uit en lukte het me met moeite m nog één keer aan te meppen, maar de kort daarna is de monitor tot nu toe definitief uitgevallen. Slaan helpt niet. Als ik er een tik op geef knippert het scherm heel kort maar hij gaat niet meer aan.
De snoeren heb ik al gecontroleerd en o.k. bevonden.
Heeft iemand een idee wat er met mijn scherm aan de hand is en kan ik dat zelf relatief eenvoudig verhelpen? Is er als ik de monitor openschroef een kans dat er nog spanning op bepaalde onderdelen staat?
De snoeren heb ik al gecontroleerd en o.k. bevonden.
Heeft iemand een idee wat er met mijn scherm aan de hand is en kan ik dat zelf relatief eenvoudig verhelpen? Is er als ik de monitor openschroef een kans dat er nog spanning op bepaalde onderdelen staat?