ik heb al ff zitten zoeken maar ik kan niks vinden hierover!zou iemand de namen van de wapens van retail cs willen posten?een vriend van mij heeft ze namelijk nodig,weet ook niet waarom!
nee ik bedoel de namen van de wapens van de CS die je in de winkel kunt kopen!Op donderdag 22 maart 2001 09:57 schreef W-SurFeR het volgende:
Bedoel je dit?
http://www.counter-strike.net/weapons.html
wapens zijn dezelfde als in de download volgens mij 
als je op www.counter-strike.net surft, staan daar alle wapens
edit:
k ik was te laat
, maare wat bedoel je nou precies
bedoel je welke wapens die in CS gebruikt worden je ook in de winkel kan kopen ofzo???
als je op www.counter-strike.net surft, staan daar alle wapens
edit:
k ik was te laat
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Op die link staan alle wapens, en ik weet bijna wel zeker dat die niet verschillen van de winkel release.
Anders kun je als je een winkel release hebt niet met iemand spelen tegen iemand met een download release, dat is toch niet erg logisch?
Anders kun je als je een winkel release hebt niet met iemand spelen tegen iemand met een download release, dat is toch niet erg logisch?
de wapens zijn hetzelfde maar ze hebben zelf namen verzonnen voor die wapens bij de retail release......dat bedoel ik!
lijkt me erg sterk, omdat er nogal prat op gaan namelijk echte wapens te gebruiken
dus als jij nou es de namen post die ze gebruikne in de retail versie, kan je zo zien of ze overeen komen met de namen op de site
edit: waarom denk je dat ze de namen zelf verzonnen hebben
dus als jij nou es de namen post die ze gebruikne in de retail versie, kan je zo zien of ze overeen komen met de namen op de site
Zal wel zo zijn dan, ik weet het ook niet, misschien weten ze het hier:
http://forums.counter-strike.net/
Of laat je vriend zelf zoeken
http://forums.counter-strike.net/
Of laat je vriend zelf zoeken
ja hallo denk je dat ik achterlijk ben ofzo?!die echte namen ken ik zelf ook wel maar de namen in de retail versie zijn toch echt anders hoor!Op donderdag 22 maart 2001 10:12 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
lijkt me erg sterk, omdat er nogal prat op gaan namelijk echte wapens te gebruiken
hoe zijn die namen dan??Op donderdag 22 maart 2001 10:15 schreef Emperor het volgende:
[..]
ja hallo denk je dat ik achterlijk ben ofzo?!die echte namen ken ik zelf ook wel maar de namen in de retail versie zijn toch echt anders hoor!
heeft die vriend van je de retail versie dan??
vind je het erg als ik dat eerst met eigen ogen wil zien, lijkt me sterk dat gooseman toestaat dat ze in de retail vesie, zijn creatie een beetje gaan 'verneuken'
Verwijderd
JEZUS, wat zijn jullie irritant! Hou gewoon je bek dicht als je de retail versie nooit heb gespeeld, gvd! 
Die namen zijn idd anders, daarvoor moet je ff een bestandje downloaden dat heet 'titles.txt' en in je CS dir kopieren.
Ik ben zo aardig geweest ze ff naar mijn eigen adresje te uploaden: http://mi6.gamepoint.net/files/titles.txt
Dit zijn dus de namen uit de RETAIL versie!
Die namen zijn idd anders, daarvoor moet je ff een bestandje downloaden dat heet 'titles.txt' en in je CS dir kopieren.
Ik ben zo aardig geweest ze ff naar mijn eigen adresje te uploaden: http://mi6.gamepoint.net/files/titles.txt
Ok, kan iedereen voortaan normaal vragen en normaal reageren aub?
007, jij bent met het verkeerde been uit bed gestapt?
007, jij bent met het verkeerde been uit bed gestapt?
he doe ff normaal man, ik stel gewoon een vraag ok, als je daar niet op een normale manier antwoord op kan geven tel dan eerst ff tot 10 voordat je post okeOp donderdag 22 maart 2001 10:25 schreef 007 het volgende:
JEZUS, wat zijn jullie irritant! Hou gewoon je bek dicht als je de retail versie nooit heb gespeeld, gvd!
Hier is nix illegaals aan btw.
SHIT, je hebt de namen van de retail-versie nodig! Ok, w8 ff...
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
ok $%$#%
Nee ff serieus, de namen zijn idd verschillend, ik zal vanaaf ff de namen uit de retail versie posten (of iemand anders kan dat natuurlijk ook), en daarna vanaf mijn eigen pc (ook thuis) de namen van de download versie (als die nog verschillend zijn). Ze zijn idd verschillend, maar misschien dat vanaf 1.1 de namen nu ook hetzelfde zijn.
ok $%$#%
Nee ff serieus, de namen zijn idd verschillend, ik zal vanaaf ff de namen uit de retail versie posten (of iemand anders kan dat natuurlijk ook), en daarna vanaf mijn eigen pc (ook thuis) de namen van de download versie (als die nog verschillend zijn). Ze zijn idd verschillend, maar misschien dat vanaf 1.1 de namen nu ook hetzelfde zijn.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
bedenk me nu wat, na het lezen van die txt file van 007, dat de prijzen ook in die file staan, je kan dus niet alleen de namen van de wapens aanpassen, maar ook de prijzen.
Ik neem aan dat hierop al een checker loopt?
Anders hebben we straks dat iedereen bij de eerste ronde al met een awp rondloopt, of met een m4a1, terwijl de rest met een nighthawk.
Anders hebben we straks dat iedereen bij de eerste ronde al met een awp rondloopt, of met een m4a1, terwijl de rest met een nighthawk.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
die txt file is alleen maar voor de display van de prijzen, je kan ze wel aanpassen, maar dan zie je alleen de prijzen anders in je buy menuOp donderdag 22 maart 2001 10:45 schreef SLaSH! het volgende:
bedenk me nu wat, na het lezen van die txt file van 007, dat de prijzen ook in die file staan, je kan dus niet alleen de namen van de wapens aanpassen, maar ook de prijzen.
Verwijderd
Dat zou idd leuk zijn, om even de prijzen te veranderen... 
Ja, ik ben idd met het verkeerde been uit bed gestapt.
Nog ff voor de duidelijkheid:
Retail-versie namen
Download-versie namen
Als je ze wil downloaden moet je dus 'Doel opslaan als'/'Save target as' gebruiken.
Ja, ik ben idd met het verkeerde been uit bed gestapt.
Nog ff voor de duidelijkheid:
Retail-versie namen
Download-versie namen
Als je ze wil downloaden moet je dus 'Doel opslaan als'/'Save target as' gebruiken.
Gelukkig maar, zag het al voor me, 10 t met awp tegen over ik met mijn nighthawk.Op donderdag 22 maart 2001 10:47 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
die txt file is alleen maar voor de display van de prijzen, je kan ze wel aanpassen, maar dan zie je alleen de prijzen anders in je buy menuje betaald er nog wel steeds hetzelfde voor
en zo goed schiet ik nu ook weer niet.
Maar ik ga mijn broertje wel eens pesten. ff zijn file aanpassen.
optie 4,3 you suck gun $999999999999
dat zal hem leren
optie 1,3 waterpistol $15
Sinds er 'jullie' staat en dat ook mij moet bevatten, zou ik graag willen weten wat ik nou weer fout gedaan hebOp donderdag 22 maart 2001 10:25 schreef 007 het volgende:
als ie op autopilot speeld zal ie daar niet echt op lettenOp donderdag 22 maart 2001 10:55 schreef SLaSH! het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zag het al voor me, 10 t met awp tegen over ik met mijn nighthawk.
en zo goed schiet ik nu ook weer niet.
Maar ik ga mijn broertje wel eens pesten. ff zijn file aanpassen.
optie 4,3 you suck gun $999999999999
dat zal hem leren
optie 1,3 waterpistol $15
ik zelf gebruik fastbuy buttons, en ik weet wat wat kost, dus ik kijk naar me cash en op basis daarvan druk ik F1, (armor) F2 (DE), en nog een granaat, meestal koop ik alleen armor en DE, andere wapens salvage ik wel
reden waarom ik DE koop is omdat ik gewoon een vet coole model ervoor heb
edit: ben een beetje dyslectisch denk ik
he ff domme vraag tussendoor.. 
Als je een armorvest koopt en je overleeft de ronde.. moet je dan bij de volgende ronde weer een nieuw armorvest kopen ? of blijft de oude goed ?
Als je een armorvest koopt en je overleeft de ronde.. moet je dan bij de volgende ronde weer een nieuw armorvest kopen ? of blijft de oude goed ?
de rest van je armor wat je nog over hebt gaat gewoon mee naar de volgende ronde, totdat je dood gaat
007 bedank! 
Na jaren de download versie gespeeld te hebben heb ik sinds kort de retail versie. Het viel me laatst pa op dat de namen anders waren maar dankzij U zijn ze nu were goed
Na jaren de download versie gespeeld te hebben heb ik sinds kort de retail versie. Het viel me laatst pa op dat de namen anders waren maar dankzij U zijn ze nu were goed
De namen zie ik toch nooit, ik heb 8 buybinds waarmee ik alles koop 
Maar ik las dit draadje met stijgende verbazing, wat een oeverloos gemekker, de retail namen zijn inderdaad anders (belachelijk eigenlijk, ze zijn ook nog es heel dom).
Maar ik las dit draadje met stijgende verbazing, wat een oeverloos gemekker, de retail namen zijn inderdaad anders (belachelijk eigenlijk, ze zijn ook nog es heel dom).
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
AMENOp maandag 24 december 2001 19:38 schreef Captain Pervert een geweldige samenvatting:
wat een oeverloos gemekker,
Pagina: 1