Externe geluidskaart voor z-5500

Pagina: 1
Acties:

• Superlam
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Onlangs heb ik een z-5500 logitech set gekocht. Echter mijn laptop heeft alleen een 3.5mm hoofdtelefoon uitgang, dit is natuurlijk niet het maximale wat haalbaar is met deze geluidset. Daarom zou ik graag tips willen over welke externe geluidskaart ik het beste kan kopen, aangezien ik zelf door de bomen het bos niet meer zie. Zodat ik een betere kwaliteit geluid uit mijn laptop kan halen.

Ter info ik heb een elitebook 8540w van HP.

Bij voorbaat dank!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08-2025
Superlam schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 09:45:
Onlangs heb ik een z-5500 logitech set gekocht. Echter mijn laptop heeft alleen een 3.5mm hoofdtelefoon uitgang, dit is natuurlijk niet het maximale wat haalbaar is met deze geluidset. Daarom zou ik graag tips willen over welke externe geluidskaart ik het beste kan kopen, aangezien ik zelf door de bomen het bos niet meer zie. Zodat ik een betere kwaliteit geluid uit mijn laptop kan halen.

Ter info ik heb een elitebook 8540w van HP.

Bij voorbaat dank!
Heeft je laptop geen optische S/PDIF uitgang? Deze zit dikwijls verwerkt in de 3.55mm audiojack ;) Anders hangt veel af van je budget uiteraard :)

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• Superlam
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Volgens mij heeft mijn laptop die niet, ik heb er naar gezocht en ook de beschrijving door gelezen maar kan er helemaal niks over vinden. Het budget is onder de 50 euro.