Ik weet niet wat er precies fout is gegaan, maar ik heb een aantal keren mijn muziekbestanden moeten verplaatsen van de server terug naar de client en weer terug. Wanneer ik nu een map met muziekbestanden naar Windows Mediaplayer sleep en loslaat, dan worden er geen bestanden toegevoegd. Wanneer ik vanuit die map losse bestanden naar WMP sleep, dan werkt het prima. Nu heb ik meer dan 1000 mappen met mp3's, dus dat is te omslachtig. Het maakt niet uit of de mappen lokaal of op de server staan. Het probleem ontstond nadat ik de bestanden van een Linux server naar een Windows server kopieerde. Waarschijnlijk is er met de rechten van de mappen of de attributes niet goed, maar ik weet niet wat en hoe dat te herstellen.
Ik heb de bibliotheek volledig verwijderd gehad, simpelweg door de database bestanden te verwijderen. Helaas niet geholpen. Ik kwam er daarna pas achter dat losse bestanden toevoegen wel lukte.
Ik heb de bibliotheek volledig verwijderd gehad, simpelweg door de database bestanden te verwijderen. Helaas niet geholpen. Ik kwam er daarna pas achter dat losse bestanden toevoegen wel lukte.
Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117