Turtle Beach X12 (Xbox360) geeft geen geluid in koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beste Tweakers,

Vandaag heb ik een Turtle Beach X12 gekocht. Nu ben ik deze bezig met het instellen zodat hij werkt maar ik heb het volgende probleem :

Hij geeft het geluid van mijn Xbox 360 niet door naar mijn Turtle Beach. Al doet de microfoon het wel.Mijn Xbox 360 is verbonden met een HDMI kabel aan mijn Philips 32PFL5605/H tv

(Dit zijn de aansluitingen die mijn tv heeft)
Afbeeldingslocatie: http://www.fotofabrikas.lt/data/images/catalog_pics/n_large/Philips%20Philips%2032PFL5605H_03.jpg

Het volgende heb ik geprobeerd

De instructie video hoe je hem kan gebruiken van Turtle Beach zelf,

YouTube: Turtle Beach Ear Force® X12 Amplified, Stereo XBOX Gaming Headset

Deze heb ik stap voor stap gevolgd (hoe je hem moet aansluiten als je geen Xbox 360 Audio adapter heb maar wel een HDMI aansluiting heb. Ik heb de rode in de rode aansluiting gedaan (R) en de witte in de (L) aansluiting maar helaas niks. Ik heb hem in elke aansluiting geprobeerd maar niks werkt, alleen de microfoon.

En een paar andere videos van gebruikers heb ik gekeken maar die doen precies hetzelfde en bij hun werkt het wel.

YouTube: Turtle Beach Ear Force X12 Gaming Headset Setup
YouTube: Turtle Beach Ear Force X12 Unboxing and Setting Up

Wat doe ik fout? Het moet iets simpels zijn wat ik over mijn hoofd ziet.Alvast bedankt :)

Als ik in een party zit hoor ik wel alle mensen die praten en ik kan gewoon meepraten maar ik hoor het game-geluid niet..

[ Voor 3% gewijzigd door Rockvee2 op 02-12-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-08 14:11
De audio settings in je Xbox op stereo modus gezet?

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 23:42

Royz

Kleurenblind!!

Begrijp ik goed dat je wel geluid hoort via je tv? Als ik het zo zie heeft je TV alleen een Digital out toch?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Royz schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 20:42:
Begrijp ik goed dat je wel geluid hoort via je tv? Als ik het zo zie heeft je TV alleen een Digital out toch?
Ik hoor het geluid wel via mijn tv als ik mijn xbox 360 aanzet, maar dat komt ook omdat ik hem via HDMI heb aangesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 23:42

Royz

Kleurenblind!!

En nu zet je hem dus op je LR van je component, een ingang dus. je moet die digitale uitgang nemen en naar je turtle beach doen. ik heb zelfde de x41, deze heeft hem wel. die van jou denk ik niet eigenlijk :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dit is wat de Turtle Beach X12 heeft

Afbeeldingslocatie: http://www.nahel.com/media/g_Turtle-Beach-X12-Headset.JPG :)

Ik heb speciaal deze Headset gekocht omdat ik dacht dat hij gewoon in mijn tv kon passen en dat ik geen andere dingen nodig had, maar zie door de aansluitingen het bos niet meer :(

[ Voor 43% gewijzigd door Rockvee2 op 02-12-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 06:58

alwinus

Tweaked

eh gewoon de audio jack in koptelefoon uitgang van je tv. Die andere zijn gewoon ingangen.

Ik zien een filmpje die het geluid uit de Xbox 360 heeft lopen via een adapter en het beeld via HDMI. Dan kan je inderdaad die rode en witte aansluitingen gebruiken.

[ Voor 48% gewijzigd door alwinus op 02-12-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik heb het opgelost door de component kabel van de xbox 360 open te maken en deze onder mijn hdmi in de xbox 360 te doen. Hierbij heb ik rood bij rood gegaan en geel bij geel. Het werkt nu :)

De koptelefoon uitgang gebruikte ik al voor als ik tv keek .
Pagina: 1