BrZ & verwisselen van fotos...

Pagina: 1
Acties:

• YoNiE
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-01 20:06
Ik moest mij ff komen verantwoorden voor een -op zn zachtst gezegd- ongepaste foto die in een post van mij is verschenen in topic [topic=145784] ...

Ik had daar in goede bedoeling een -overigens zeer schattige O+- foto van mij en mn vriendin neergezet, de foto stond op een webserver van BrZ

alles goed dus tot ik uitlogde. kom ik vanochtend op ICQ krijg ik haast een waarschuwing wegens ongepast posten enzo..

* YoNiE :?:?:?:?

blijkt dus dat BrZ op zijn webserver de originele foto heeft vervangen van mij en mn vriendin door een foto van een.. eehm. laat maar. :r

maar goed, krijg ik dus een waarschuwing enzo. ik vind dit een beetje een lage streek van BrZ en zou willen vragen of jullie hem niet ff op zn digitale vingers kunnen tikken ofzo.. vind dit namelijk niet kunnen.

ik zal de originele foto vanmiddag ff reposten als ik hem nog kan verkrijgen. maar nogmaals: is niet mijn schuld voorzover ik wist was er niks aan de hand !

* YoNiE moest dat toch echt ff kwijt !!

im innocent! *D

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Hmmm... ok dan, nu graag nog even de verklaring van BrZ...

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-02 20:08

BrZ

Ik vond het een beetje irritant dat mijn webserver hiervoor gebruikt werd... Die is totaal niet bedoeld voor veel dataverkeer, alleen dit ene plaatje op GoT kostte me al 25MB dataverkeer per dag (ok, valt op zich mee) en ik heb YoNiE al vaak genoeg verteld dat hij die foto's niet direct daarheen moest laten linken....

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmmmm... gooi dan volgende keer gewoon de plaatjes weg, of ontzeg hem de toegang tot je server. Ik zal er verder geen waarschuwing voor geven ofzo, maar zorg wel dat het nooit meer gebeurt ok?

• BrZ

BrZ

OK, leuk dat hier nu een link naar die site staat, nu gaan ze allemaal alle foto's bekijken :D

;)

• BrZ

BrZ

Op donderdag 22 maart 2001 10:52 schreef obsidian het volgende:
Hmmmm... gooi dan volgende keer gewoon de plaatjes weg, of ontzeg hem de toegang tot je server. Ik zal er verder geen waarschuwing voor geven ofzo, maar zorg wel dat het nooit meer gebeurt ok?
sure :)

• YoNiE
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-01 20:06
Op donderdag 22 maart 2001 10:47 schreef -BrZ- het volgende:
YoNiE al vaak genoeg verteld dat hij die foto's niet direct daarheen moest laten linken....
wow 1 keertje toch wel en al een tijd terug. en dit is jou manier van dat duidelijk maken ?

maar goed ga niet flamen ik sla je zo op school nog wel >:)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 22 maart 2001 10:52 schreef -BrZ- het volgende:
OK, leuk dat hier nu een link naar die site staat, nu gaan ze allemaal alle foto's bekijken :D

;)
Link is weg...
Pagina: 1