Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Helpdesksoftware met factuur

Pagina: 1
Acties:

• Rieverst
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:48
Ik repareer nog al eens een computer zo links en rechts. Nu wil dat bij gaan houden in een systeem, zodat indien een klant weer komt ik kan zien wat de historie van het apparaat is. Ook wil graag offertes en facturen maken vanuit dat pakket, zodat de gedane arbeid en de uren er automatisch opstaan.
Mijn ISP heeft in zijn applicatie aanbod OSTicket zitten, maar vandaar uit kan ik geen offertes en facturen maken. Er zit wel Simple Invoice in, wat ik dan ook nu gebruik.

Ik heb ook al naar andere Ticketsystemen gekeken, zoals Topdesk, Spiceworks, GLPI, maar daar mis ik ook de offerte en faktuur optie.

Ik ben dus op zoek naar een pakket, dat een combinatie van ticketsysteem en SimpleInvoice is. Dus webbased, zodat ik er eventueel vanaf de klant bij kan.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:29

weebl

YARR!

Ik denk dat je een CRM en/of ERP pakket zoekt. Wellicht dat je hier zelf bij de facturen een link kunt maken met calls in een helpdesktool.

• Fbarmentlo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11 16:21
TOPdesk heeft wel een factuur-optie, naar mijn weten,
maar het offertesysteem zit er niet in, omdat het bedoelt is voor interne helpdesk/servicedesk, en de meeste bedrijven vragen geen geld om de interne helpdesk te bellen..

misschien eens googlen op "akayo",
ik weet alleen niet hoe dat zit met prijzen etc.

edit: nog even verder gezocht, maar daar is niet veel (nuttigs) uitgekomen

[ Voor 11% gewijzigd door Fbarmentlo op 09-12-2011 13:54 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat je het bijna niet kunt vinden is omdat offertes en facturering geen zaken uit IT service management zijn.
Dus ik ben bang dat je heel lang zult kunnen zoeken zonder resultaat.
Een CRM systeem zou idd de offertes kunnen maken, factureren is al weer meer financieel.

Als ik jou was ozu ik gewoon een Excel template maken of wat zelf in Access bouwen ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Droomygirl
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-04-2021
Ik zou eens kijken of je niks kunt met Dolibarr.
Hoewel het pakket nog in een vroeg stadium verkeerd (hier en daar een bugje / slechte NL vertaling) gebruik ik het nu al een tijdje (met plezier) om mijn facturatie te doen.
Ik weet dat je ook de mogelijkheid hebt om Interventies toe te voegen zodat je kunt bijhouden wanneer je wat voor de klant gedaan hebt.
Ook is er een kalender bij aanwezig waarbij je e.e.a. zou kunnen in noteren.

Vooral het feit dat het gratis is, is een groot pluspunt! ;)