Ik ben geïnteresseerd in een vodafone smart abonnement maar niet alle voorwaarden zijn mij duidelijk.
2 vragen:
2 vragen:
- Een voordeel van de smart abonnementen is dat je 60 dagen aan het binnenbundel tarief in vodafone passport landen kan internetten en bellen. Wat mij niet duidelijk is is of die kosten binnen het tegoed van je bundel worden afgerekend of daar bovenop komen?
- Tweede vraag is hetzelfde maar dan voor het bellen vanuit nederland naar het buitenland. Wordt dit binnen het tegoed of apart verrekend? Over deze ben ik overigens vrij zeker dat ze dat wel apart zullen berekenen.
Ik weet niet of ik hiermee nu afgescheept werd of er iets technisch fout loopt bij hun waardoor deze mail standaard verstuurd wordt. Al bij al wel vreemd en ze scoren hier iig geen positieve punten mee.Helaas kan ik u geen antwoord geven omdat uw vraag over persoonlijke gegevens gaat. Om te voorkomen dat er informatie wordt verstrekt aan onbevoegden, verzoek ik u om met het betreffende mobiele nummer in te loggen in My Vodafone en uw vraag opnieuw aan ons stellen.