Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acer Aspire 8930 [Vista] boot niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn Acer wil niet meer starten. Het maakt niet uit welke modus ik kies, het opstarten blijft hangen bij het zwarte scherm met lopend groen balkje en Microsoft copyright.

Ik heb geprobeerd:

- Accu eruit en opnieuw erin
- Veilige modus en veilige modus met netwerk en opdrachtprompt
- Laatst bekende geslaagde/ juiste configuratie
- Geheugencontrole
- Foutherstel (via F8)
- alt + f10 --> dan krijg ik een scherm met partitie 2, NOEXECUTE=OPTIN als ik dit opgeef (enter) dan start hij weer met dat zwarte scherm + balkje en komt niet verder.
- Startup repair op de Windows vista installatie schijf, geeft geen reactie van de computer.

Ik dacht dat als ik alt F10 zou doen, dat ik dan in de recovery modus op de HD zou komen. Maar er staat dan nergens iets van recovery. Alleen dus dat NOEXECUTE=OPTIN en partitie 2 (ook niet de Qpartitie waar ik zoveel over lees)

Ik ben tijdens mijn zoektocht door de GoT al heel wat soortgelijke problemen tegengekomen, maar kan daar ook niet echt een werkzame oplossing uit opmaken.

Ik hoop dat iemand me kan helpen,

Verwijderd

Probeer een repair met cd erin als niks anders helpt.
Heb ik het gisteren moeten doen met mijn compaq ik kon inloggen maar windows explorer wou niet loaden geen task manager of taskbar helemaal niks.
Alle f8 opties = geen baat Cntrl + Alt + Delete ook.

Edit: Oops heb ik gemist dat je een repair hebt geprobeert.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 02:10 ]

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:52
Start je pc eens met een Hiren cd op en voer eens een HDD test + memory test uit.

HDTune
Memtest32 (meende ik)