Toon posts:

Schroef CPU koeler draait door in moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje met mn moederbord. Ik wil mn CPU vervangen door een andere, nu is er echter 1
schroef van de koeler die ik er niet uitkrijg. Het bevestigingsplaatje in het moederbord draait door. Graag hoor ik of er tips zijn om toch die schroef eruit te krijgen? Daarna wil ik het bevestigingsplaatje toch weer vasthebben, de koelder moet er weer terug op.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heel je moederbord eruit halen, bevestigingsplaatje daarna vasthouden en de schroef eruit draaien?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Zitten die bevestigingen normaal niet in het moederbord? Daar kun je aan de achterkant niet bij...
Ik wil mn moederbord niet demonteren maar van bovenaf een actie uitvoeren om de schroef toch los te krijgen.
Weet iemand op deze manier een oplossing?

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-02 09:24
Koeler beetje omhoog houden zodat er druk op de schroef komt en dan gaan draaien ? Ik weet niet precies welke schroef het nou is ?

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt! Dank voor de reacties. Er waren zelfs 2 bevestigingen onder het moederbord gebroken.
Ik kon er echter een moersleuteltje opzetten en daardoor de schroef los draaien. Bij het vast draaien was
dat niet nodig.