WRT610N V1 + DDWRT

Pagina: 1
Acties:

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-02 13:15
Ik kon niet 123 een verzameltopic vinden van DD-WRT of van de 610N uberhaupt, dus dacht laat ik zelf maar een topic openen :)

Op dit moment draai ik : Firmware: DD-WRT v24-sp2 (08/12/10) mega
Is in 1x perfect gegaan, al zijn er wel een paar problemen

1 :

Wifi is vrij onstabiel, op dit moment werken alle apparaten die draadloos zijn verbonden perfect (net gereboot) maar na een tijdje is er gewoon niet meer mee te verbinden, iphone, pc en laptop niet. SSID word wel gevonden, maar als ik het wachtwoord heb ingetypt dan zegt ie alsnog dat er geen verbinding mogelijk is.

Maak nu gebruik van : WPA 2 personal met TKIP+AES, verder staat de wireless mode op AP en Network Mode op Mixed, de rest staat op auto.
Wat ik wel aangepast heb, is de TX Power, die staat normaal op 71, maar ik heb hem nu op 28 staan
Dit gaat dus over WL0, WL1 staat zelfs uit.

2 :

Ik dacht misschien ligt dit aan een oude build ofzo? Maar op dd-wrt zie ik echt niet meer wat nou de laatste versie is.
Nja je ziet het wel : 06-14-11-r17201 26-9-2011, maar goed weet niet eens of ik die wel kan gebruiken. Staat wel een versie voor een WRT610nV2, en die zou de V1 ook kunnen gebruiken :) En dat is een mini versie

Misschien weet iemand hier wat misschien een oplossing zou kunnen zijn :) Bedankt iig

ps : als dit volgens de mods niet op de juist plek staat, laat maar weten waar wel :P. Wou ook geen oud topic kicken waar het toevallig over een wrt610 en dd-wrt gaat :)