Bedrade muis apple setup

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Follie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:03
Beste mensen,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een bedrade muis voor bij mijn apple setup, bedraad omdat mijn bluetooth het niet meer doet en ik wel van de zekerheid van een draadje hou ;) . Heb nu al wel een aardige oplossing ie redelijk bij m'n setup pas, maar zit met een lang stuk draad te kijken welke ik niet lekker kwijt kan, dus ik zoek een muis met een korte draad, welke qua looks bij een apple setup past en van enige kwaliteit natuurlijk, niet zo'n gammel ding dus.

Ter illustratie een plaatje van hoe het er nu bij staat:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1807909/muisdraad.JPG

30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10 18:13

Ghehe

400 pound hacker

Gewoon een Apple Mouse? Of begrijp ik je probleem niet?

Afbeeldingslocatie: http://theorbital.co.uk/wp-content/uploads/2010/12/Apple-Mouse.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Je bent inderdaad best vaag, heb je zelf al wat opgezocht? Want elke USB-muis werkt gewoon op OSX hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
Logitech M125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voordat dit een opsomtopic wordt: kijk 'ns rond in de Pricewatch. Daar zijn (op moment van schrijven) 545 bedrade muizen te vinden. Voor de standaard muizen is het een kwestie van plug-and-play. Voor muizen met meer dan (laten we zeggen) knoppen zul je moeten opletten of er ook drivers voor Mac OS X zijn om alle functies te kunnen gebruiken. Dit topic gaat in ieder geval op slot. Mocht je een selectie hebben gemaakt van een aantal muizen, maar kom je er niet uit, dan mag je een nieuw topic openen. Vermeldt dan wel duidelijk wat je eisen zijn, wat je budget is, tussen welke muizen je twijfelt en vooral ook waarom.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.