Ik heb sinds eergisteren dus een nieuwe LCD die ook DLNA support. Helemaal prachtig dus... Eerste nacht 2 afleveringen zonder problemen kunnen kijken met de PS3 Media Server vanaf m'n Mac maar gisteren toen ik iets wilde kijken met m'n vriendin werkte dit dus niet... Stotteren en skippen en gewoon stilstaan.
Nouja dat kan, ik even verder gekeken en kwam Majestic tegen. Die speelde wel de afleveringen af die het niet deden! Perfect dus!
Tot vandaag... Ik wilde net een aflevering van iets anders kijken
en vind inderdaad de aflevering, druk op Play en krijg de melding: "Playback Not Available". Instellingen gechecked, Majestic transcode toch echt voor -alle- devices en zou dus geen probleem kunnen zijn (denk je zo).
Nu is mijn vraag, mijn Sony Bravia KDL-46EX720 heeft dus een ingebouwd ethernet en kan zelf content afspelen over het netwerk. De handleiding zegt er uhm, helemaal niets over afgezien de doos die roept: DIVX! Ja leuk in het 720/1080p tijdperk
Welke formaat kan de TV wel afspelen? Of welke software is aanteraden voor de Mac? Ik begreep iets dat de TV ook zelf 'apps'/'widgets' kan installeren en daar dingen mee kan doen maar ook weinig (tot niets) over te vinden.
Iemand anders met het zelfde probleem (en hopelijk een oplossing)? Ik wil graag het aanschaffen van een HTPC/Mac Mini uitstellen zolang dit mogelijk is want eigenlijk is het (voor mij) perfect het transcoden en direct afspelen op de TV. Het (kleine) beetje kwaliteitsverlies neem ik voor het gemak met genoegen
Nouja dat kan, ik even verder gekeken en kwam Majestic tegen. Die speelde wel de afleveringen af die het niet deden! Perfect dus!
Tot vandaag... Ik wilde net een aflevering van iets anders kijken
Nu is mijn vraag, mijn Sony Bravia KDL-46EX720 heeft dus een ingebouwd ethernet en kan zelf content afspelen over het netwerk. De handleiding zegt er uhm, helemaal niets over afgezien de doos die roept: DIVX! Ja leuk in het 720/1080p tijdperk
Welke formaat kan de TV wel afspelen? Of welke software is aanteraden voor de Mac? Ik begreep iets dat de TV ook zelf 'apps'/'widgets' kan installeren en daar dingen mee kan doen maar ook weinig (tot niets) over te vinden.
Iemand anders met het zelfde probleem (en hopelijk een oplossing)? Ik wil graag het aanschaffen van een HTPC/Mac Mini uitstellen zolang dit mogelijk is want eigenlijk is het (voor mij) perfect het transcoden en direct afspelen op de TV. Het (kleine) beetje kwaliteitsverlies neem ik voor het gemak met genoegen
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI