Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 12:43
Na meerdere zoekpogingen ga ik de vraag toch maar hier stellen:

Ik zoek een mp3 speler waarmee ik handmatige bookmarks kan aanbrengen.
Ik luister graag naar audioboeken en het aanbrengen van (liefst meerdere) bookmarks zou mijn gebruiksplezier erg vergrootten. Ik heb één mp3 speler gevonden die kan wat ik wil maar deze kost 200 euro.
Ik zoek meer iets rond de 50 euro, muziek luister ik vrijwel niet dus geluidskwaliteit hoeft niet van uitzonderlijk niveau te zijn.

Het verbaast me dat de bookmark feature zo lastig terug te vinden. Ik heb al wel 30 verschillende handleiding PDFjes zitten doornemen en niets gevonden.

Iemand een tip voor me?

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:20

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Mijn iAudio G3 (van 5 jaar terug) kan het. Misschien moet je het bij Cowon iAudio zoeken? (http://www.cowonglobal.com/)

Edit: bij de Cowon C2 staat bijvoorbeeld genoemd dat er bookmarks gemaakt kunnen worden. Prijs van het apparaat weet ik niet, Cowon zijn meestal niet de goedkoopste helaas.

[ Voor 56% gewijzigd door bartvl op 02-12-2011 09:27 ]

Life is not about specs, it is about joy!

• Philip J. Dijkstra
Alleen de dure modelen (dat was die van 200 euro die ik gevonden had) hebben de mogelijkheid om zelf bookmarks aan te brengen. Cowon richt zich metname op goede audio kwaliteit.
De audio kwaliteit interesseert mij veel minder, ik wil graag een betaalbaar apparaat met de handmatige bookmark feature.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 19:46

FeaR

In GoT we trust

MP3-spelers mogen in Accessoires & Navigatie, dus daar verhuis ik dit topic even naar toe :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Philip J. Dijkstra
Een tripje langs een aantal electronica winkels heeft ook niets opgebracht.
Enige betaalbare oplossing volgens een collega is een 2e hands ipod touch kopen en daar een bepaalde app voor kopen. Zo'n rare feature vraag ik toch niet? Kent niemand een mp3 speler met de bookmark feature?

Update: eindelijk iets gevonden:

MP3 players with bookmarks

[ Voor 20% gewijzigd door Philip J. Dijkstra op 02-12-2011 23:55 ]