iPad op twee computers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:19
Goedemorgen tweakers,

Sinds een tijdje ben ik in bezit van iPad welke in aan heb gesloten aan mijn vaste PC. Hier staat ook een reservekopie en op deze pc staan bibliotheken met films, muziek en wat boeken welke gesynchroniseerd zijn met het apparaat.

Nu ga ik binnenkort op reis en zou ik graag mijn laptop mee willen nemen met wat extra films, boeken en muziek. Zodat ik zo nu en dan wat content kan wisselen. Gisteren heb ik iTunes op de laptop geïnstalleerd en een vink gezet bij iets van Muziek handmatig overzetten.

Kan ik nu nieuw spul syncen met met de iPad of hoe gaat dit? Want ik wil niet alles verliezen wat er op staat. (dit was de eerste melding die ik kreeg toen de iPad met iTunes werd verbonden).

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:13
zet alles wat je op de ipad wilt houden in iTunes op de laptop
als je synced met de laptop wordt de iPad leeg gemaakt, maar kan je daarna alles er weer op zetten, als het veel is kan het effe duren, maar dan kan je gewoon je laptop gaan gebruiken.

als je weer terug bent van vakantie, moet je het omgekeerde weer doen met je huis computer.

gebruik wel hetzelfde itunes account en zet je aankopen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
Hm jammer dat dat zo omslachtig is, het is niet mogelijk om de reservekopie op de laptop te zetten en te laden? En worden bijvoorbeeld films die ik in Goodviewer heb staan dan ook meegenomen? Of moeten ook die opnieuw worden ingeladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:56
TheCrius schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:10:
Hm jammer dat dat zo omslachtig is, het is niet mogelijk om de reservekopie op de laptop te zetten en te laden? En worden bijvoorbeeld films die ik in Goodviewer heb staan dan ook meegenomen? Of moeten ook die opnieuw worden ingeladen?
In feite kan je de iTunes map kopieren vanuit je Music map, dan zou je iTunes gelijk moeten zijn aan je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:03
Dit werkt ook:

http://blog.kevindonahue...._two_computers_on_iphone/

Dan kopiëer je een hex value van een computer naar een andere, zodat de iPad denkt dat de twee iTunes-installaties dezelfde zijn.

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
Heb nu de hele boel gekopieerd, en gesynchroniseerd. Ook de muziek, dus zou zo goed moeten komen bedankt voor de reacties.

Pagina: 1