Ik weet niet of dit topic hier goed staat, zo niet, kan iemand 'm verplaatsen?
Vandaag kwam mijn nieuwe systeem binnen, dus direct in elkaar gezet. Na ruim een uur kon ik 'm opstarten, wat prima ging (viel me mee voor mijn eerste custom PC). Na het installeren van Windows en overige drivers merkte ik dat de WiFi niet goed werkte. Ik heb een:
pricewatch: TP-Link TL-WN851N 300M
gebruikt in combinatie met:
Mijn laptop (die vrijwel direct naast de nieuwe PC staat), vindt op dit moment 7 netwerken, en heeft goed signaal met mijn eigen access point. De PC toont maar één netwerk, namelijk een netwerk van iemand met een N-router. Een enkele keer zie ik mijn eigen netwerk verschijnen, maar het signaal is te slecht om verbinding te kunnen maken.
Ik heb de drivers van de WiFi-kaart geïnstalleerd, maar het wil niet baten. Weet iemand hier een mogelijke oplossing?
Alvast bedankt!
Vandaag kwam mijn nieuwe systeem binnen, dus direct in elkaar gezet. Na ruim een uur kon ik 'm opstarten, wat prima ging (viel me mee voor mijn eerste custom PC). Na het installeren van Windows en overige drivers merkte ik dat de WiFi niet goed werkte. Ik heb een:
pricewatch: TP-Link TL-WN851N 300M
gebruikt in combinatie met:
| 1 | Sony Optiarc AD-7280S Zwart | € 16,90 | € 16,90 |
| 1 | Creative Fatal1ty Gaming Headset | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 180,99 | € 180,99 |
| 1 | Corsair Enthusiast TX750 V2 | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 164,51 | € 164,51 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | Sapphire HD6950 Dirt3 Edition | € 246,90 | € 246,90 |
| 1 | Asus P8Z68-V | € 136,- | € 136,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 912,08 | |
Mijn laptop (die vrijwel direct naast de nieuwe PC staat), vindt op dit moment 7 netwerken, en heeft goed signaal met mijn eigen access point. De PC toont maar één netwerk, namelijk een netwerk van iemand met een N-router. Een enkele keer zie ik mijn eigen netwerk verschijnen, maar het signaal is te slecht om verbinding te kunnen maken.
Ik heb de drivers van de WiFi-kaart geïnstalleerd, maar het wil niet baten. Weet iemand hier een mogelijke oplossing?
Alvast bedankt!