PopCornHour A-210 vraagjes over USB en Goto optie

Pagina: 1
Acties:

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10-2025

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
Enkele vraagjes over specifiek deze mediaspeler die ik niet kon vinden op internet.

Heeft deze mediaspeler ook de Goto optie tijdens een film? Dus kan ik springen op minuut/uur/hoofdstuk?

Een andere vraag: kan ik een externe HD via USB hotswappen zonder gegevensverlies?
Dus erin prikken en wordt hij dan herkent. Of eruit trekken zonder gegevens corruptie?

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
Niemand die dit apparaat heeft en daar iets over kan zeggen?

• r.brands
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-02 18:05
2e vraag ja. eerste volgens mij niet. je kan alleen op 10/20/30% van de film uitkomen. althans verder ben ik niet gekomen

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
r.brands schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:16:
2e vraag ja. eerste volgens mij niet. je kan alleen op 10/20/30% van de film uitkomen. althans verder ben ik niet gekomen
ahhh, dat is toch echt onhandig.
Met mijn Mede8er kan ik op de minuut zoeken, zelfs op de seconde.
Gewoon een digitaal uurwerk hh.mm.ss, waarin je de digits kunt bepalen. Daarnaast kun je op hoofdstuk zoeken.

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-01 21:12

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

razoon schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:04:
Enkele vraagjes over specifiek deze mediaspeler die ik niet kon vinden op internet.

Heeft deze mediaspeler ook de Goto optie tijdens een film? Dus kan ik springen op minuut/uur/hoofdstuk?
Je kant wel degelijk in sommige gevallen per minuut/seconde/hoofdstuk verder in een film. Ligt er ook even aan welk type bestand je bekijkt. In principe kan het bij de meeste films. Je hebt een optie met 1x klikken naar rechts op de ronde pad op de ab (dan verspring je 30sec vooruit) of je hebt ook nog een vergrootglas op de ab en daar kan je zelf de tijd aangeven waar je naar toe wilt, tot op seconde niveau! Dus niks mis met de A-210, inmiddels heb ik nu de A-300 maar het blijven pracht mediaplayers.

Tip: check hier ook info voor de A-210 ;)

Cheers!

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg