Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een tv/dvd combi in me keuken ophangen. Liefst een witte en liefst 'betaalbaar'.

Nu kom je al snel uit bij merken als Solara e.d. Mooie televisie's, echter, niet de optie zoals mijn Philips LED dat er UTP op aangesloten kan worden en daarmee dus streamen mogelijk maakt naar deze tv

Nu heb ik 2 vragen;

- Een t.v waar enkel usb / hdmi op zit, kun je die opnemen in je netwerk (lees verbinding laten maken met je NAS / Mediaservertje)

-Ik wil graag een beetje normaal geluid. Wat raden jullie aan m.b.t draaloze setjes?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:40:
- Een t.v waar enkel usb / hdmi op zit, kun je die opnemen in je netwerk (lees verbinding laten maken met je NAS / Mediaservertje)
Nee, maar wel als je een mediaspelertje wegwerkt in je keuken natuurlijk. Je hebt hele compacte spelers wat dat betreft. Ik heb bijvoorbeeld een Xtreamer staan, die is ongeveer net zo groot als een 3,5" harde schijf, ietsje groter maar. :)
(overigens moet je wel even rekening houden met de afstandsbediening dan, behalve als het apparaat een webinterface heeft.)

Ik heb geen ervaring met draadloze speakers om te delen met je, sorry. :)
Maar dat kun je denk ik wel vinden op iets als Kieskeurig, of misschien hier in de pricewatch.

Saved by the buoyancy of citrus

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-02 22:11
Wat vind je van een Sony EX320 serie dan? Heeft wifi ingebouwd en snapt wat DLNA inhoud!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:39

mr.paaJ

generatie cmd+z

En de 24" daarvan is (was?) er ook in het wit.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Verwijderd

Topicstarter
Held

YouTube: Sony EX320 LED tv's wit. KDL 22EX320, KDL-24EX320, KDL26EX320. Top Sony LED tv's. Bekijk video!

Ennuh, Cyphax, good one! Ga ik ook eens even naar kijken! Thanks all!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Met alle respect, maar in de titel is net zo veel moeite gestoken als in de post. Zou je in het vervolg ietsjepietsje meer eigen inzet kunnen laten zien? thanks! :)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1