2 PS3's maar mijn aankopen kunnen niet op beide ? help!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Hey allemaal

ik hoop dat iemand me kan helpen
we hebben sinds vandaag 2 PS3's , op de "oude" heb ik voor mijn zoontje aardig wat gekocht in de PSN store

nu heeft hij er zelf 1 met een eigen account , kan ik nu niet mijn aankopen ook daar op gebruiken ? (het lukt me in ieder geval niet)

Ben erg benieuwd of en hoe dit mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 01:03
Je moet een nieuwe gebruiker aanmaken op de PS3, dan inschrijven voor PlayStation Network kiezen en daar bestaand account kiezen en inloggen met het eigen account. Je kunt de aankopen van dit account dan ook downloaden op dit nieuwe systeem en alle gebruikers op de PS3 kunnen deze spellen spelen. Je kunt niet de spellen opnieuw gratis downloaden met een nieuw PSN account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 18:59

Grannd

da Granndest

Je moet ze in de downloadgeschiedenis opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Grannd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:23:
Je moet ze in de downloadgeschiedenis opnieuw downloaden.
Ga via het Hoofdemenu naar Accountbeheer >> Transactiebeheer >> Downloadlijst.
Daar staat alles wat je hebt aangekocht en daar kun je ze ook opnieuw downloaden.

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-12-2011 19:12 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:59

Typhone

Who Dares Wins

Registreer ze wel even. Het kan zijn dat ik misschien verkeerd lees nu maar als je dit te vaak doet dan lig je exit van PSN voor account sharing.

Vriend van mij heeft dat gehad en na veel hommeles is het goed gekomen maar het proces is het niet waard. Oude PS3 (fat) kapot, 7 maanden niks gehad uit woede, toen 320GB Slim gekocht. Twee weken erna opeens foutcode en bericht van Sony. Maar het is wel goed gekomen.

Ik weet er het fijne niet van verder maar kijk er mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Het is gelukt hoor , probleem was inderdaad dat ik gister na het downloaden mijn account verwijderd heb en ze daarom niet meer deden
Pagina: 1