Ik heb een probleem met graphics ( misschien ghosting ? ).
Als ik een snooker-spel speel dan zie je een zwart randje rond de ballen. Het duidelijkst zie je dat bij de rode bal op de groene ondergrond. Ik heb twee snooker-spellen, beide hebben het probleem.
Als je die bal speelt dan krijgt de rode bal een zwart spoortje achter zich aan. Beetje gekke vergelijking, maar net zoiets als de staart van een komeet, maar dan korter
Ik dacht dat het mijn ( nieuwe ) monitor was, maar toen ik er een andere monitor voor in de plaats deed was het nog hetzelfde probleem. Nou kan ik me niet voorstellen dat die twee verschillende monitoren hetzelfde probleem hebben.
Zou het mijn grafische kaart zijn? Ik heb een Nvidia Geforce 8600 GTS. Het werkte goed op mijn oude ( defecte ) monitor: Die oude monitor was een Samsung Syncmaster 200SA.
Ik heb de volgende acties ondernomen:
1. Update the monitor drivers
2. Update the graphic card driver ( Mijn kaart is Nvidia Geforce 8600 GTS ).
3. DirectX opnieuw geinstalleerd.
4. Verschillende resolutions geprobeerd.
5. Andere DVI-kabel gebruikt
Mijn specs:
Monitor: LG Flatron IPS 235 LED.
CPU: Intel dual core 6600@ at 2.40 Ghz ( 2 CPU's )
RAM: 3326 MB RAM
DirectX 9.0c
Graphics card : Nvidia Geforce 8600 GTS
Windows XP Professional.
Motherboard: ASUS P5Q SE PLUS
Als ik een snooker-spel speel dan zie je een zwart randje rond de ballen. Het duidelijkst zie je dat bij de rode bal op de groene ondergrond. Ik heb twee snooker-spellen, beide hebben het probleem.
Als je die bal speelt dan krijgt de rode bal een zwart spoortje achter zich aan. Beetje gekke vergelijking, maar net zoiets als de staart van een komeet, maar dan korter
Ik dacht dat het mijn ( nieuwe ) monitor was, maar toen ik er een andere monitor voor in de plaats deed was het nog hetzelfde probleem. Nou kan ik me niet voorstellen dat die twee verschillende monitoren hetzelfde probleem hebben.
Zou het mijn grafische kaart zijn? Ik heb een Nvidia Geforce 8600 GTS. Het werkte goed op mijn oude ( defecte ) monitor: Die oude monitor was een Samsung Syncmaster 200SA.
Ik heb de volgende acties ondernomen:
1. Update the monitor drivers
2. Update the graphic card driver ( Mijn kaart is Nvidia Geforce 8600 GTS ).
3. DirectX opnieuw geinstalleerd.
4. Verschillende resolutions geprobeerd.
5. Andere DVI-kabel gebruikt
Mijn specs:
Monitor: LG Flatron IPS 235 LED.
CPU: Intel dual core 6600@ at 2.40 Ghz ( 2 CPU's )
RAM: 3326 MB RAM
DirectX 9.0c
Graphics card : Nvidia Geforce 8600 GTS
Windows XP Professional.
Motherboard: ASUS P5Q SE PLUS