Toon posts:

BSOD na aansluiten mediaspeler via usb

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mijn mediaspeler van het type Eminent EM7280 met ingebouwde Samsung Ecogreen F4EG hdd aansluit op mijn laptop en dan de harde schijf open, dan krijg ik een blue screen of death met de volgende tekst:

"Er is een probleem opgetreden. Windows wordt afgesloten om schade te voorkomen.

Page_Fault_in _nonpaged_area

etc.

*** stop: 0x00000050 (0xcb780000, 0x00000000, 0x805701BE, 0x00000000)

Bezig met starten van de fysieke geheugendump
De fysieke geheugendump is voltooid.
Neem contact met de systeembeheerder of de afdeling technische ondersteuning op voor hulp."

Ik heb het met 2 laptops geprobeerd. Beide geven deze fout. Op een laptop is windows xp geinstalleerd en op de andere windows vista. Ik heb al heel wat gegoogled, maar ik kan er niet achter komen wat het probleem is. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 15:22
Heb je iets geïnstalleerd om die speler aan te sluiten? Gooi dat er dan eens af en sluit dan de speler eens aan, meestal werkt het ook wel zonder speciale software, en het lijkt me dat daar iets niet helemaal fris mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb helemaal niets geïnstalleerd. Als ik hem aansluit via usb is het in principe gewoon een externe hdd (massaopslag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb al heel wat gegoogled, maar ik kan er niet achter komen wat het probleem is. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Wat heb je al geprobeerd dan ?

Formatteer de schijf eens met de mediaspeler. Haal de HDD er uit en sluit deze los aan. Formatteer de schijf eens in Windows ipv te openen. Gebruik een andere USB kabel. Je kan heel veel dingen proberen om te zien waar het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 17:31
Los aansluiten is een goede optie om uit te sluiten dat het niet aan de HDD zelf ligt.
Als deze werkt kan je een externe HDD case halen dan ben je een stuk goedkoper uit dan dat je een hele nieuwe externe hdd koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 15:22
Het schijnt een bekend probleem te zijn: YouTube: Bill Gates gets the BSOD
Pagina: 1