Prijs kwaliteit 5.1 home cinema set

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

• FinalBob
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:08
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een goed 5.1 home cinema setje inclusief Bluray speler. De BR speler moet ook films vanaf USB kunnen spelen maar verder zijn er geen schrikbarende benodigdheden.

Hij mag maximaal 500 euro kosten.

Ik ben al een aantal dagen aan het rondkijken maar zie onderhand door de bomen het bos niet meer. Dus als iemand aanraders heeft, heel graag!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01 14:44
Als je al een tijdje aan het rondkijken bent heb je ongetwijfeld al een shortlist gemaakt met sets die aan je wensen voldoen, maar waar je geen keus uit kunt maken?

Of als je überhaupt nog niets kan vinden wordt het tijd om op de goede plek te zoeken.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Dit soort boodschappenlijstjes ("ik heb X budget en het apparaat moet aan A,B en C voldoen") zijn niet de bedoeling op GoT. Hier verwachten we wat meer eigen inzet, denk aan een shortlist. Nu zeg je al enkele dagen rond gekeken te hebben, dus die shortlist moet toch geen probleem zijn. Maar dit topic voldoet dus niet aan wat we hier binnen AUD verwachten. Dit zoals ook na te lezen is in AUD beleid. Feel free om een nieuw topic te openen met daarin wat meer informatie.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.