Backend Wordpress -- PHP Scripts/Functions aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bielie993
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 16:04
Hoi allemaal,

Ik zit al een tijdje te kloten met de backend van mijn wordpress site. Nu weet ik dat je met hooks de standaard admin page kunt aanpassen.

Afbeeldingslocatie: http://dezoeteherinnering.nl/downloads/dbmv.png

Maar wat als ik de wp-ecommerce backend (Instellingen -> Winkel) pagina wil aanpassen. Of bijvoorbeeld het gehele tabje Producten?

Afbeeldingslocatie: http://dezoeteherinnering.nl/downloads/prods.png

Misschien dat iemand hier meteen antwoord op heeft of me misschien in de juiste richting kan duwen want ik zit hier met de handen in het haar om het maar zacht uit te drukken.

Ik wil dus eigenlijk weten waar ik hele PHP functies die de verschillende onderdelen genereren aanpassen of weggooien.

Ik heb ook al met firebug gezocht naar de pagina's/divs/css etc, maar hier kom ik ook niet verder mee.

De frontend aanpassen gaat allemaal prima :)

PS: De plugin: "Dashboard Tweaks" is niet compatible met een stable version van wordpress alleen met beta versies, dus dit is ook geen optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je plaatjes doen het niet.

Het is al een tijd geleden dat ik met wp-ecommerce gewerkt heb (vreselijke plugin IMO), maar voor zover ik weet is het niet mogelijk om de backend "netjes" (dwz. via actions en filters) aan te passen.

Je zult dus in de bestanden van de plugin zelf moeten gaan zitten rommelen (iets wat je eigenlijk niet wilt, maarja). Meestal kun je wel vinden waar een bepaald stukje backend gegenereerd wordt door een search-in-files te doen op een woord of klein stukje HTML van de aan te passen pagina in kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bielie993
Oke, maar het gaat om het hiden/verwijderen van functies he. Dat kan toch neit moeilijk zijn?

Als jij weet welke files het zijn zou ik tof vinden. Op google is er neit veel over te vinden namelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Bielie993 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:16:
Oke, maar het gaat om het hiden/verwijderen van functies he. Dat kan toch neit moeilijk zijn?
Doe eens gek en waag eens een poging :?
Bielie993 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:16:
Als jij weet welke files het zijn zou ik tof vinden.
Zo werkt 't hier niet ;) Kan iemand even...?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bielie993
Ik ga maar eens even een search-in-file doen. Ik hoop dat dit wat oplevert.

@roblll ik wilde alleen de namen van de bestanden weten omdat dit nergens te vinden is, en alleen als iemand ze zo wist op te noemen, heb niet gevraagd of iemand het uit kan gaan zoeken voor me.

Thanks tot nu toe!

[ Voor 75% gewijzigd door Bielie993 op 02-12-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Voor zover ik weet zijn dat custom_post_types die gedefineerd staan in de map van je plugin.

Spit de php files van die plugin eens door om te kijken of je daar iets verder mee komt.

Ter aanvulling: http://codex.wordpress.org/Post_Types
Pagina: 1