Toon posts:

meerdere scher

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude comp en ik zou graag hier 2 schermen op willen aansluiten.
Maar hij heeft zegmaar 2 vga die apart van elkaar zitten kan ik hier ook 2 schermen op aansluiten?
Of moet ik een aparte videokaart hebben, ik heb ook ergens gelezen dat dit mogelijk is met een externe videokaart met usb?

Wat moet ik kopen en is dit eigenlijk wel mogelijk?

Alvast bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder iets van specs te hebben is het lastig om hier zinnig over te zeggen wat je nodig hebt.

Maar vrijwel iedere videokaart kan gewoon 2 of meerdere monitoren aan. Dus kijk gewoon even wat voor hardware dat je hebt, grote kans dat je niet echt moeilijk hoeft te doen.

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:08
Wellicht handig om te melden wat je zelf gevonden/geprobeerd hebt. Dit voorkomt dat mensen dingen gaan aandragen die je al gedaan hebt (en toont ook je eigen inzet). Zoals TERW_DAN meldt, mischien handig om aan te geven wat voor hardware je gebruikt.

• sm1ley
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09-2016
Ik denk dat hij een VGA op het moederbord en op de videokaart heeft zitten, maar dan kan het niet.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

sm1ley schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:27:
Ik denk dat hij een VGA op het moederbord en op de videokaart heeft zitten, maar dan kan het niet.
Hoezo zou dat niet kunnen?
Er zijn best configs te bedenken waarbij dat mogelijk is hoor. Maar zonder info is dat moeilijk te zeggen.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:49

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Edmin in "4 schermen op 1 laptop/desktop?"

Daar had ik iets vermeld over zelf onderzoeken en eigen inzet... en daar zie ik hier niets van terug.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.